سامان
3 سال پیش توسط سامان مطرح شد
3 پاسخ

ارسال در خواست توسط ajax

سلام . من با ajax یک درخواست به سرور میدم که در نتیجه آن سرور باید روی یک جدول از بانک اطلاعاتی (جدول 1) یک سری عملیات انجام بده و جدول دیگه ای (جدول 2) را پر کنه . در انجام اینکار خطا میده . وقتی جدول 2 را چک میکنم میبینم سرور تا حدی اینکار را کرده و در جائی کار را ادامه نمیده . خواستم مشکل را تریس کنم ببینم کجا این مشکل پیش میاید نتونستم چرا که یک بار که برنامه را اجرا میکنم مثلا 300 تا رکورد رو پر میکنه و دفعه دیگه با همان شرایط اول مثلا 350 تا رکورد را پر میکنه یعنی مشکل از برنامه نیست . زمان پردازش توسط سرور هم زیاده . شک کردم که آیا ajax محدودیتی در زمان گرفتن پاسخ از سمت سرور داره؟ یعنی اگه زمان پردازش زیاد بشه آیا خود برنامه سمت کلاینت فرض میکنه خطا بوجود آمده ؟ اگر اینگونه هست باید جائی برای تنظیم این زمان باشه . اگر نظر بدید و راهنمائی کنین ممنون میشم.


ثبت پرسش جدید
علی بیات
تخصص : توسعه دهنده ارشد وب
@ali.bayat 3 سال پیش مطرح شد
0

داخل مرورگر از Inspect استفاده کن
برو به تب Network
و درخواست ajax رو اجرا کن
در تب Response اگر خطایی رخ بده میتونی ببینی


سامان
@samanf33 3 سال پیش آپدیت شد
0

ممنون از راهنمائی شما . در تب response خطائی که مشاهده میشه "internal server error - 500" هست . این یعنی سرور مشکل داره ؟ راه حلش چیه ؟ باید تنظیمی روی سرور انجام بگیره ؟ حافظه مرورگر را پاک کردم درست نشد . مرورگر را عوض هم کردم درست نشد .


محمد عابدی
تخصص : Senior Web Developer
@abedim910 3 سال پیش مطرح شد
0

ارور 500 به این معنی هست که کد به خطا خورده حالا میتونه syntax error باشه یا هر خطای دیگه ای. اگر لاراول هست از env دیباگ رو true کن تا جزییات خطا برایتان نمایش داده شود


برای ارسال پاسخ لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام