آرمین
3 سال پیش توسط آرمین مطرح شد
4 پاسخ

نمونه كار براي استخدام برنامه نويس جونيور

سلام
من به صورت خودآموز دارم برنامه نويسي بك اند با لاراول رو ياد ميگيرم
سوالي كه برام پيش اومده اينه كه كسي كه خودآموز برنامه نويسي لاراول رو يادگرفتن و براي اولين بار ميخواد استخدام بشه چه نمونه كاري رو بايد داشته باشه؟ و اين كه هر مهارتي رو بايد بلد باشه؟
مثلاً تا حالا يك قسمتي مثل بحث و گفتگو همين سايت راكت نساخته و شايد هم بلد نباشه به درستي اين قسمت از سايت رو كد بنويسه ولي بلده يك سايت ساده فروشگاهي يا خبري بنويسه
اين مورد كه هرچيزي رو بلد نباشه و تاحالا تمرين نكرده باشه دليلي براي استخدام نشدنش هست يا كلاً هر چيزي رو بايد بلد باشه؟
تشكر


ثبت پرسش جدید
Reza
تخصص : برنامه نویس وب
@Rezanp7 3 سال پیش مطرح شد
0

سلام به نظرم بهتره قبله استخدام شدن چند نمونه کار برای خودتون داشته باشید.


رایموند
تخصص : مختصص وردپرس - برنامه نویس لار...
@Raymond 3 سال پیش آپدیت شد
0

درود...
اول باید لاراول و PHP کامل یاد بگیرید.
دوم چند تا نمونه کار فروشگاهی و وبلاگی ایجاد کنید.
سوم بهتره سمت شرکت هایی برید که کارآموزی قبول می کنه و بعد اینکه توانایی کار رو نشان داد ممکنه استخدام رسمی بشید و البته چند ماه اول ممکنه حقوقی نداشته باشید.


فریبرز شالقونی پور
تخصص : طراح و برنامه نویس حوضه وب
@fariborz0015 3 سال پیش مطرح شد
0

بهتره برای چند ماه هم ک شده کار آموزی کنی تا روال پروژه های بزرگ دستت بیاد


محمدحسن یگانه
تخصص : Full-Stack Web Developer Freel...
@mhyeganeh 3 سال پیش مطرح شد
0

طبیعتا هیچ کس نیست که ادعا کنه من همه چی رو بلدم. به نظرم مهمترین چیزی که معمولا کارفرمایان خبره و کاربلد دنبالش هستند عمدتا شوق و علاقه به کار و استعداد و توانایی یادگیری و در کل قدرت تجزیه و تحلیل شما هست و اگر بتونید ثابت کنید که در این زمینه ها قوی هستید ولی درخصوص موضوع خاصی که مدنظرشون هست تجربه ندارید نباید مشکل خاصی باشه.

ولی خوب بالاخره از سمتی هم باید بتونید بگید که در طول مدت کاریتون، چه خروجی داشتید. بهترینش می تونه مواردی باشه که بر حسب نیاز توسعه داده شده اند و در حال حاضر هم زیر بار هست و داره به درستی کار می‌کنه و تونسته پاسخگوی یک نیاز واقعی باشه.

یک نکته دیگه هم چون مثال زدید... به نظرم پیاده سازی یک فروشگاه اینترنتی به مراتب دشوارتر هست نسبت به یک انجمن گفتگو مثل اینجا.


برای ارسال پاسخ لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام