یلدا ادامه داره... ❤️ ۴۰ درصد تخفیف همه دورهها
استفاده از تخفیفهاسلام وقت بخیر
چندین کاربر برای خرید محصولی فقط ۱ موجودی داره اقدام کردن و به سبد خریدشون اضافه کردن
به هر حال باید محصول به یکی از کاربران داده شود .
این عملیات بر اولویت فردیه که زود تر پرداختش و تکمیل میکنه و verify میکنه
حال بر فرض مثال ۲ کاربر در صفحه شاپرک هستن. و قراره هر ۲ تای اینا پرداختشون تایید شه
بهترین کاری که میشه کرد چیه تا جلوی این کارو بگیریم و فقط یک کاربر بتونه به صفحه شاپرک بره .
سلام دوست عزیز
@parsaparasteh
وقتی کاربری وارد درگاه میشه باید موجودی محصول کم بشه (الویت به کسی هست زودتر سبدشو تکمیل کرده نه کسی زودتر وریفای کرده)
و اگرم پرداخت با موفقیت انجام نشد ی پیامک ارسال کنید که یک فرصت محدود برای پرداخت مجدد فاکتور بهش بدید و بعد از زمان دلخواهتون موجودی به کمک کرون جاب به محصول برگردونید
سلام وقت بخیر ، شما باید یک برنامه منظمی بچینید برای فروشگاهیی که دارید مثلا اگر موجودی کالای شما مثلا به ۵ رسید از طریق اپلیکیشن به شما اعلان داده بشه که شما یا شارژ کنید محصول رو و یا خرید رو متوقف کنید...
اما در رابطه با سوال : هنگامی که فردی به صفحه شاپرک ارجاع داده شد شما اون مقداری که خریداری کرده رو موقتا از تعداد محصولتون کم میکنید مثلا تعداد محصول هست یک عدد کاربر میره سمت صفحه پرداخت تعداد محصول میشه صفر اگر پرداخت موفق بود که خرید انجام شده اگر پرداخت انجام نشد به هر تعدادی که قصد خرید داشته به تعداد محصول اضافه میشه
سلام وقت بخیر
روش های مختلفی برای این کار وجود داره ولی راحت ترین کاری که شما می توانید انجام بدید این هستش که یک جدول مربوط به الویت بندی داخل دیتابیس خود طراحی کنید و زمان ورود کاربر به درگاه پرداخت را ثبت کنید و یک بازه ی زمانی که طول می کشه که مشتری پرداخت خود را تکمیل کند هم داخل دیتابیس ذخیره کنید (مثلا هر مشتری حدود 3 دقیقه نیاز داره تا پرداخت خود را تکمیل کند) و اگر کاربری در این بازه زمانی که در دیتابیس مشخص کردید وارد درگاه پرداخت شده کاربر را به یک صفحه ی دیگه انتقال بدید.
و در جدول محصول یک فیلد موجودی مشخص کنید و بعد از هر خرید از موجودی محصولات خود کم کنید و اگر محصولی مجودی نداشت به کاربر اجازه خرید آن محصول را ندید
@parsaparasteh سلام ببینید شما تا وقتی محصولتون خریداری نشده نمیتونید موجودی رو کم کنید برای همین تا وقتی که از درگاه پرداخت success نشده نباید موجودی اون محصول کم بشه. حالا یکم بحث راحتی و رضایت کاربر پیش میاد که همونطور که گفتین اگه 2 نفر چند ساعت رفتن کالاهای شما رو دیدن و انتخاب کردن حالا باید به کدوم برسه؟ شما میتونید برای جبران این کار تا یک ساعت موجودی اون محصول رو براش نگه دارید! یعنی هرکی زودتر رفت برای خرید موجودی رو به اون اختصاص بدید و باید یک Scheduling تعریف کنید هر 15 دقیقه بیاد موجودی اون سفارش هارو برگردونید. اگه هم سفارش ناموفق بود توی پروفایلش بهش نشون میدید و میگید تا یک ساعت براتون هست این کالاها اگر خواستن دوباره پرداخت کنن. البته برای سایت های نوپا گزینه دوم که راه حل بهتری هستش پیشنهاد نمیشه. چون اون کسب و کارهای کوچیک باید محصولاتشون رو بفروشن ولی توی تجارت های بزرگ خیلی باید به راحتی کاربر دقت کرد. کارهای مختلفی میشه انجام داد که انها فقط دونمونش بود. روش های دیگه ای هم مثل اینکه اصلا موجودی رو دست نزنید تا پرداخت کامل بشه هرکی زودتر بود براش سفارش رو انجام بده و اونی که موجودی مطابقت نداشت نیاد کلا سفارشش رو لغو کنه بجاش بیاد بگه این موجودی محصول تموم شد و ما از سبد خرید شما لغو کردیم حالا بگی میخوای این محصولات رو بخری و بیشتر ترغیبش کنی. به نطرم این بهترین گزینس. ممنون میشم دوستانی که تجربه ی بیشتری دارند کمک کنند و راهنمایی کنند تا ما هم بهترین پلم رو بدونیم. خودم هم درحال حاضر این پلن رو میخوام پیاده سازی کنم ممنون🤛
@amirhasandidloo @eniack @golshahimohammadreza
آیا مایل به ارسال نوتیفیکیشن و اخبار از طرف راکت هستید ؟