امیررضا صادقی
3 سال پیش توسط امیررضا صادقی مطرح شد
5 پاسخ

آموزش برنامه نویسی

سلام می خواستم بدونم شما چجوری در سن ۱۳ سالگی این رشته را یاد گرفتید من واقعا خیلی به این رشته علاقمندم ولی نمی دونم بدون دانشگاه از کجا میشه یاد گرفت برنامه های زیادی هست ولی خیلی توضیحی نمی دهند لطفا بگین خود شما از کجا یاد گرفتید من برنامتون در شبکه نهال رو هم دیدم ولی نگفتین که از کجا و به چه کلاسی رفتید تا این رشته را یاد گرفتید .ممنون میشم جواب بدید . ممنون با تشکر .


ثبت پرسش جدید
امیر علی
تخصص : طراح و توسعه دهنده fullstack
@ajdar9667 3 سال پیش مطرح شد
1

شبکه نهال!??😂
با سلام خدمت شما دوست عزیز و علاقه مند به تکنولوژی واقعا باعث خوشحالیست که تکنولوژی و برنامه نویسی بالاخره داره به صورت شدیدی توسط مردم پذیرفته میشه و به اون علاقه مند میشن از سایت های مختلفی میتونی استفاده کنی که یکی از بهترین های اون همین سایته راکت هست ولی نکته ای که واقعا تو این چند سال یاد گرفتم به هیچ وجه روی یک منبع بسنده نکن و مثلا وقتی html رو از اینجا یاد گرفتی برو چند جای دیگر هم اون رو یادبگیر چون جاهای مختلف یه چیزایی رو میگن که جاهای دیگ نمیگن و اینطوری علمت رو به خوبی گسترش میدی من تاحالا خودم یکبار سر کلاس یادگیری برنامه نویسی نرفتم ولی از همین اینترنت با این روشی که گفتم خیلی خوب میتونی مباحث رو یادبگیری و شاید تا الان چهار پنج بار اموزش html رو دیده باشم ولی از هرکدوم نکته ای یادگرفتم شما هم میتونی تلاش و پشتکار داشته باش تمومه


Mohammad
@Mohammad.Naderi85 3 سال پیش مطرح شد
0

سلام
من از html و css شروع کردم
آموزشش در همین وبسایت راکت وجود داره.
به نظرم برای شروع مناسبه.


سبحان مولایی
تخصص : برنامه‌نویس وب: Python ::...
@websaz 3 سال پیش مطرح شد
0

سلام دوست عزیز من هم ۱۳ سالم هست و یک برنامه نویس fullstack هستم. در برنامه نویسی هیچ محدودیت سنی وجود ندارد از بچه هفت ساله تا پیرمرد صد ساله برنامه نویس وجود دارد توصیه من این هست که ببینید به کدوم قسمت بیشتر علاقه دارید. می تونید با زبان های مثل python شروع کنید چون زبان ساده هست و تقریبا در هر پخش استفاده می شه. ( مانند: وب,بازی سازی,اپلیکشن سمت دسکتاپ).
@mhnzrswlzadh


علیرضا کفایتی
تخصص : برنامه نویس laravel, vue.js
@alirezakefayati 3 سال پیش مطرح شد
-1

سلام دوست عزیز
من خودم از سیزده سالگی شروع به یادگیری کردم . با پایتون هم شروع کردم ...
ولی به شما پیشنهاد می کنم که با html , css شروع کنید و بعد هم javascript , php
چون در این موارد شما با یک محیط کنسولی در زمان یادگیری طرف نیستید و با یک محیط زیبا برخورد می کنید .
جهت یادگیری هم میتونید از همین سایت راکت و یا سایت های مشابه استفاده کنید .


Muhammad
تخصص : Back-End Developer
@muhammad 3 سال پیش مطرح شد
0

اگه من توی سن شما باشم، وقتمو می‌ذارم برای یادگرفتن انگلیسی تا C2. کنارش هم کمی الگوریتم، لینوکس و یه زبان برنامه‌نویسی یاد می‌گیرم.
@mhnzrswlzadh


برای ارسال پاسخ لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام