آرمین
3 سال پیش توسط آرمین مطرح شد
6 پاسخ

ميزان تسلط به زبان يا فريمورك براي استخدام

سلام
من به شخصه خود فريمورك لاراول رو خوب بلد هستم و با زبان php و شي گرايي هم آشنا هستم اما نه به صورتي كه باهاشون پروژه زده باشم و فقط درحد مفاهيم يادگرفتم.
اما يه ترسي از شخصي سازي در لاراول دارم و اينه كه خب توي يك شركت براي اولين بار به عنوان برنامه نويس جونيور لاراول استخدام شديم و حالا يك قسمتي و ميگن كه بايد خودمون كلاس بسازيم و از مثلاً abstract استفاده كنيم و از اين كلاس ارث بري كنيم و هزارتا داستان ديگه و خب اين براي من جونيور سخت و پيچيده هست در صورتي كه توانايى اين كه با لاراول و متدهاش سايت خوبي بسازم رو دارم.
شما كه تجربه كار در شركتي رو داريد از برنامه نويس جونيور انتظار شخصي سازي و اين چيزا رو دارن يا نه و تسلط به خود فريمورك مهمه براشون در اين سطح جونيور؟
حالا من منظورم مشخصاً فريمورك لاراول هست اما ميدونم در زبان ها و فريمورك هاي ديگر مثل جاوااسكريپت و nodejs انقدر فريمورك قوي نيست و اونجا بيشتر كد ها رو بايد خود برنامه نويس بنويسه اما لاراول اينطور نيست
تشكر


ثبت پرسش جدید
محمد
تخصص : Laravel
@mprogrammer7 3 سال پیش مطرح شد
3

سلام
اینکه شما میگید ترس دارم از شخصی سازی منظورتون چیه؟


Saman
تخصص : برنامه نویس وب
@samanzdev 3 سال پیش مطرح شد
2

سلام
1- شما برای تسلط بر لاراول باید مبانی php رو بدونید مثلا شی گرا یا mvc و باید پروژه هایی هم پیاده کرده باشید.
2- والا منم مثل دوستمون متوجه منظور شخصی سازی نشدم.
3- بستگی به شرکت داره که از برنامه نویس جونیور چه چیز هایی رو می خواد اما شما باید برای ورود به شرکت باید به او زبان و یا اون فریمورک تسلط داشته‌ باشید. ‌( مگر اینکه برای کارآموزی استخدام بشید. ‌حتی برای کارآموزی هم باید آشنایی نسبی داشته باشید. )
جمع بندی من اینه شما برای تسلط بیشتر بر لاراول باید شی گرایی و mvc رو بلد باشید، اینجوری برای کار در شرمت بسیار کارتون راحت میشه.
موفق باشید
@arminbeik


آرمین
@arminbeik 3 سال پیش مطرح شد
0

@mrn
شخصي سازي كه نه
منظور همون ساخت كلاس و ويژگي هاي مختلف از صفر هست نه اينكه صرفاً با دستور آرتيسان كلاس ساخته بشه و متدهاشو كدنويسي كنيم


آرمین
@arminbeik 3 سال پیش مطرح شد
0

@samanzdev
الان من لاراول رو اينطور بلدم كه با دستور آرتيسان كلاس ميسازم وقتي اين كارو ميكنيم خب خودش پيش فرض كلاسي ساخته كه از كلاس ديگر ارث بري كرده و namespace خودش اتوماتيك ست شده و متدهايي ساخته شده و من فقط داخل اون متد رو كدنويسي ميكنم
الان سوال برام پيش آمده اينه كه اين روش كفايت ميكنه يا اينكه بايد يه زمان هايي كلاس و همه ويژگي هاش رو دستي بسازيم و كدنويسي كنيم
اگر اينطور باشه گفتم شخصي سازي كه شايد اسمش درست نباشه ولي منظور همين كار بود
كه اگر اين حالت پيش بياد يخورده كدنويسي سخت ميشه
و اينكه كارفرما از جونيور كدوم حالت رو در ابتداي كار انتظار داره؟
تشكر


Saman
تخصص : برنامه نویس وب
@samanzdev 3 سال پیش مطرح شد
1

سلام مجدد
خیلی خوبه که شما با کمک ارتیسان می تونید کلاس بسازید و غیره.
اما اگه بتونید به صورت دستی کلاس بسازید هم اوکی تر میشه.
شما اصلا کارتون به کارفرما نباشه. شما تا جایی که می تونید بر لاراول مسلط بشید تا کارفرما هر چی از شما خواست بتونید و به راحتی پیاده سازی کنید.
@arminbeik


رضا جهانگیر
تخصص : Full-Stack Developer
@rezajahangir 3 سال پیش مطرح شد
0

سلام به شما دوست عزیز
تنها نکته ای که میتونم بهتون بگم و اگه انجامش بدید، هر کاری که دلتون بخواد و هر جایی که بخواین میتونید استخدام بشید اینه که شما با تلاش هدفمند به سمت علاقتون حرکت کنید و هر روز به دانشتون اضافه کنید که داخل زبان مورد علاقتون حرف واسه گفتن داشته باشید اونوقت دیگه هر کاری که اراده کنید به راحتی میتونید انجام بدین.
موفق باشید.


برای ارسال پاسخ لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام