آرمین
3 سال پیش توسط آرمین مطرح شد
1 پاسخ

يادگيري reactjs

سلام
دوستاني كه react يادگرفتن و تمرين كردن تا چه سطحي بايد پروژه براي نمونه كار بزنيم و بايد همه كار خلاقيت خودمون باشه؟ چون براي مبحث فرانت كلي ويژگي ها به صورت آماده وجود داره كه به راحتي ميتونيم از سايتي اونو برداريم و استفاده كنيم مثل سايت:
https://reactjsexample.com/
اما مثلاً در سمت بك اند هركاري هم بكنيم باز ديتابيس رو خودمون بايد طراحي كنيم و زياد كدي در اختيار برنامه نويس به صورت آماده نيست.
ميخواستم بپرسم براي تمرين و درست كردن نمونه كار سمت فرانت با react
بايد بتونيم همه قسمت هارو خودمون پياده سازي كنيم يا اگر از سايتي مثل سايتي كه در بالا گفتم استفاده كنيم اون نمونه كار ارزشي نداره؟
تشكر


ثبت پرسش جدید
رضا جهانگیر
تخصص : Full-Stack Developer
@rezajahangir 3 سال پیش مطرح شد
1

سلام.
ببینید هم فرانت اند و هم بک اند رو میشه کدهای آماده رو کپی پیست کرد و این موضوع فقط مربوط به فرانت اند نیست.
بهترین کار واسه شروع و ابتدا کار اینه که شما کدهای مختلف رو نگاه کنی و درک کنی و در پروژه های خودت استفاده کنی، در مرحله بعد باید کدهایی که کپی پیست میکنی رو قسمت هایی که از نظر خودت میتونه بهتر باشه رو تغییر بدی و customize کنی و در مرحله آخر باید بتونی صفر تا صد رو خودت بنویسی.
و اگه بخوام داخل یه پروژه بگم ممکنه شما یه قالب آماده رو دانلود کنی و بر اساس تجربه یه سری قسمتا رو کلا تغییر ندی و قسمت هایی هم کلا حذف کنی و خودت از صفر تا صدشو بنویسی که این مورد دیگه بستگی به سلیقه شما و اینکه مشتری از شما چی میخواد، ممکنه یه قالب بسیار عالی رو دانلود کنید و به مشتری یه پیش نمایش نشون بدین، بعد مشتری بگه که مثلا این قسمتو نمیخوام اینجوری باشه و شما باید این توانایی رو داشته باشه که هر چی مشتری میگه رو انجام بدی.
امیدوارم مفید بوده باشه.
موفق باشید.


برای ارسال پاسخ لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام