sina
3 سال پیش توسط sina مطرح شد
2 پاسخ

طراحی یک سایت فروشگاه لباس با laravel

سلام
من مشغول طراحی یک سایت فروشگاهی با لاراول هستم (اولین سایت من هست که 0 تا 100 رو خودم طراحی کردم). دوتا سوال داشتم خدمتتون که اولی روحی روانی هست و دومی فنی
۱. حتما تجربه این رو دارید که در اوایل کار این احساس رو دارید که خیلی چیزارو حرفه ای طراحی نکردید و خیلی چیزا توی طراحی شما به علت حرفه ای نبودن اشتباه هستند. سوال: آیا واقعا خیلی چیزا اشتباه هستند یا این فقط یه حسه. آخه همه چیز درست داره کارمیکنه.
۲. سوال دوم فنی تر هست. من چطور بفهمم سرعت و امنیت سایتم در چه سطحی هست. من از نرم افزار زمپ استفاده میکنم. اینجا که سرعت لود چشمی اکی هست. میخوام ببینم روی هاست واقعی چی میشه. یه سوال مهم در این رابطه این هست که چطور تعداد کویری هام در هر درخواست یا لود صفحه رو بدونم چقدره و چطور کمشون کنم. و اینکه چطور بفهمم امنیت در چه وضعیه.
و یه سوال دیگه که یهو به ذهنم رسید:
۳. آیا بعد از اینکه سایت روی هاست رفت و شروع به کار کرد؛ جبران اشتباهات دوران جاهلیت و طراحی اولیه چه در بحث کد نویسی و و چه در بحث معماری سایت و دیتا بیس ممکن هست؟ مثلا میشه ساختار دیتا بیس رو عوض کرد و اطلاعات رو به ساختار جدید منتقل کرد؟

پیشاپیش کمال تشکر رو رو از راهنمایی شما عزیزان دارم


ثبت پرسش جدید
پویا
@pooyaggg10 3 سال پیش مطرح شد
0

درود بر تو ای دوست عزیز
در رابطه با سوال یک : چنین حسی طبیعی است که تفکراتی از این قبیل که من در کارم لنگی هست وجود داشته باشد ولی باید بدونید که هر نقطه ضعفی یک نقطه قوت است با دیدن آموزش به مرور زمان چیز های جدید تری یاد میگیرید یا بطور مثال بررسی سایت های دیگر و اتفاقات دیگه و از این بابت نگران نباشید.
سوال دو هم بیشتر جنبه تجربی است و دیدن آموزش ها در زمینه امنیت و سرعت و مسائ لدیگر و تجربه های متفاوت مثلا اگر با وردپرس سایتی دارید با افزونه میتونید بهینه تر کنید سرعت را و تشخیصش هم که از طریق تست در شرایط متفاوت بسیار راحت است و میتونید با جستجو وکنجکاوی رفعش کنید.
سوال سه هم اصولا در بسیاری موارد ممکن است ولی مواردی را قبل از انجام کاری تو آموزش هایی مانند دوره های سئو میتونید آگاهی از آن پیدا کنید و شروع به کار کنید و قبل از دست زدن به طرحی یک مقاله ای یا هر چیز دیگری درباره آن مطالعه کنید چون پیشگیری بهتر از درمان است و در مواردی درمان سخت تر باشد یا حتی غیر ممکن شود ولی باز آیی به داستان در وب اصولا همواره ممکن است ولی باید از آسیب دیدگی جلوگیری کنید که ضربات بزرگ نبینید.
پیروز و موفق باشید.


sina
@s.aerospace 3 سال پیش مطرح شد
0

خیلی از راهنماییتون ممنونم دوست عزیز


برای ارسال پاسخ لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام