Awmx
3 سال پیش توسط Awmx مطرح شد
5 پاسخ

ژاکت یا راستچین

سلام دوستان
ممنون میشم تجربیات خودتون رو در رابطه همکاری با مارکت های ژاکت و راستچین بیان کنید. بنظرتون کدوم مارکت برای فروش محصول خوبه؟


ثبت پرسش جدید
moha li
تخصص : توسعه دهنده لاراول و Vue
@mohaligateway 3 سال پیش مطرح شد
1

سلام
من معمولا از راستچین خرید می کنم. باید دقت کنید که چه محصولی می خرید بعضی از محصولات واقعا بی کیفیت هستن و باید خودتون چند برابر اون پولی که میدید وقت بزارید اصلاحش کنید.
@awmx


هیراد سجده
تخصص : برنامه نویس
@hiradsajde 3 سال پیش آپدیت شد
1

من هم از ژاکت و هم از راستچین بالای دو میلیون خرید داشتم. ببینید ژاکت و راستچین هر دو پشتیبانی خوبی دارن. ولی برنامه نویس های مختلفی محصولات رو نوشتن برای همین باید خوب بودن اون محصول رو پیگیری کنید. ولی در کل راستچین قالب های بهتری داره به نظرم. و ژاکت افزونه های بهتری داره.

بحث بعدی ای هستش که برای اون اشاره کردم به میزان خریدم... معمولا هر دو هفته یک بار جشنواره میزارن و روی کل محصولات شون به مشتری های ویژه شون تخفیف بالای ۶۰ درصد میدن. البته سقف داره (مثلا سه محصول) برای همین اگر برای پروژه هاتون ازشون خرید میکنید براتون به صرفه تره بزارید میزان خرید تون از یکیشون بالای ۵۰۰ هزار تومان بره


Awmx
@awmx 3 سال پیش مطرح شد
0

ممنون دوستان اما منظور بنده فعالیت به عنوان طراح توی این مارکت ها هست
@hiradsajde @mohaligateway


moha li
تخصص : توسعه دهنده لاراول و Vue
@mohaligateway 3 سال پیش مطرح شد
0

می تونید قالب خودتون طراحی کنید و بفروشید اما بیشتر قالب ها تنها راست چین شده هستش یعنی خارجی رو دانلود می کنن و راست چین می کنن.
@awmx


محمد شاهینی
@Danel0921 2 سال پیش مطرح شد
1

سلام
واقعا من موندم چرا این دو سایت را بزرگ میکنید در حالی که من در سایت های دیگی رو بررسی کردم خیلی از اونها بهتر و پشتیبانی بهتری هم دارند مثل مستر کد و پاور ورد


برای ارسال پاسخ لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام