Matio
3 سال پیش توسط Matio مطرح شد
1 پاسخ

تجربه کار با فریمورک quasar

سلام وقت بخیر. می خواستم اگر تجربه کار با فریمورک quasar رو دارید به اشتراک بذارید و از مزیت ها و معایب و چالش هایی که شما باهاش مواجه شدید صحبت کنید. من قصد دارم یک سایت فروشگاهی رو با این فریمورک بالا بیارم. با تشکر فراوان
@juza66 @hesammousavi


ثبت پرسش جدید
علیرضا ماستری
تخصص : برنامه نویس پایتون و جاوااسکری...
@alirezamastery 2 سال پیش آپدیت شد
4

سلام
تو یک پروژه برای پنل ادمین به صورت spa ازش استفاده کردم. در مقایسه با فریم ورک های دیگه مثل vuetify قابلیت های گسترده تری داره و فقط برای کامپوننت های ui نیست.
مثلا دایرکتیوهای متعدد و ابزارهای utility زیادی داره که تو پروژه های دیگه باید جداگانه پکیجش رو نصب کنید ولی تو quasar هست.حتی مثلا برای کار ساده ای مثل اسکرول کردن به یک ایتم هم ابزار ایجاد کرده 😄
در کل طبق گفته خودش ویژگی خاصش اینه که یک کد رو بشه برای انواع کاربردها مثل SPA, SSR , PWA , electron app استفاده کرد و برای هر کدوم فقط تنظیمات مربوط به اون کاربرد رو ست کرد. مثلا ترکیب nuxt با vuetify رو میشه با quasar SSR مقایسه کرد. ولی خب توی این حالت ها تنظمیات یک مقدار پیچیده میشن نسبت به راه حل های دیگه که باید اینو در نظر داشت.
به لحاظ css هم با فریم ورک های css مثل tailwind زیاد رابطه خوبی نداره و از css خودش یا کدی که خودتون میزنید باید استفاده بشه.


برای ارسال پاسخ لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام