جشنواره بهارانه راکت! ۳۵% تخفیف ویژه بر روی دوره‌های آموزشی

مشاهده دوره‌ها
ثانیه
دقیقه
ساعت
روز
علیرضا جوادی
3 سال پیش توسط علیرضا جوادی مطرح شد
4 پاسخ

فراموشی برنامه نویسی

سلام اساتید!!!

من چند وقت پیش شروع به یادگیری از ۰ تا ۱۰۰ پی اچ پی کردم و تا لاراول هم جلو رفتم یه سایت هم با لاراول ساختم ولی بعد مشکل پیش اومد حدود ۳ ماه هیچ کدی نزدم الان احساس میکنم فراموش کردم چه و دیگ حوصله ندارم برم از صفر شروع کنم پیشنهاد شما چیه؟؟؟


ثبت پرسش جدید
امین محمدزاده
تخصص : برنامه نویسی وب - Laravel
@amin.webdesign 3 سال پیش مطرح شد
3

سلام. اینکه میفرمایید فراموش کردید به نظرم اینطور نیست که کلا سینتکس php یا laravel رو فراموش کرده باشید. شاید تسلط روی سینتکس رو به خاطر فرّار بودنش از دست دادید که با انجام پروژه های مختلف این تسلط تثبیت میشه. با مرور کدهایی که قبلا نوشتید قطعا مراحلی که قبلا طی کردید هم یادتون میاد. البته بعضی مواقع رجوع به آموزشها برای یادآوری هم خالی از لطف نیست ولی اینکه از اول بخواید شروع کنید منطقی نیست.


مبینا ستاری
تخصص : توسعه دهنده بک اند
@mobinasattari7 3 سال پیش مطرح شد
3

درود بر شما.
اینکه کاملا یادتون رفته باشه از حافظه انسان بعیده اما گاها پیش میاد که یادتون بره. برنامه نویسی مثل زبان فراره و اگه الان 3 ماهه کد نزدید اما یه چیزایی یادتون هست، هی پروژه ها مختلف تعیین کنید و بر اساس اون ببینید که چه چیزهایی از یادتون رفته.
هر چیزی که یادتون رفته بود رو سرچ کنید، یا دوباره فیلمش رو نگاه کنید ناخودآگاه یادتون میاد.
سایت w3schools متونه خیلی کمک کننده باشه، حتما اسمشو شنیدید. یه سری کویز داره که اگه اونا را نجام بدید، یه چیزایی ممکنه دستگیرتون بشه. کویز هاش باجواب هست من خودم خیلی خوشم اومد.


علیرضا کفایتی
تخصص : برنامه نویس laravel, vue.js
@alirezakefayati 3 سال پیش مطرح شد
2

سلام
شک نکنید یادتون نرفته و با دیدن کد های قبلی تون کم کم به حافظه تون برمیگرده . گاهی هم برخی بخش ها را نیاز میشه که فقط فیلم اون قسمتش را ببینید . با انجام یک پروژه کوچک و نگاه انداختن به کد های قبلی مشکلتون حل خواهد شد . این رو از تجربه خودم میگویم


Zahra
@Zghasemi519 3 سال پیش مطرح شد
2

سلام دوست عزیز
کد ها از حافظه کوتاه مدت پاک شدن و فراموش نشدن
یا یه google یا سرچ در Stack Ower Flow 80 درصد مطالب رو به یاد میارید


برای ارسال پاسخ لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام