codex68
2 سال پیش توسط codex68 مطرح شد
1 پاسخ

بهترین راه چند زبانه کردن در لاراول

دوستان من قبلا با روش مرسوم Setlocate که تو روت هم همه روت ها رو تو یه بسته اصلی می ذاشتیم که زیر مجموعه لوکیت بود چند زبانه رو انجام دادم اما یه مشکلی وجود داشت که مشکل همیشگی هم نبود گه گاهی بود شاید60 درصد اوقات بگم بود.
مشکل این بود که بازگشت خطا از کنترلر بخاطر این چند زبانه کردن با مشکل روبرو بود وقتی خطا یا هر چیزی رو پاس می دادم بعد از انجام یه عملیات از کنترلر مثلا with و بعد تو ویو می ذاشتم اگه سیشن خالی نبود خطا رو نمایش بده سیشن اصلا ارسال نمیشد فقط هم بخاطر همین چندزبانه بودن این مسله بود چون وقتی سورس رو دست زدم از حالت چند زبانه خارج کردم درست می شد.
در هر صورت خستتون نکنم بهترین راه حل برای چند زبانه کردن رو ممنون میشم تو پروژه بزرگ کار کرده باشید و کامل جواب داده باشه رو بهم بگید.پکیج راه حل فرقی نداره ولی چیزی که کاربردی باشه و در عین حال ساده باشه و حدالامکان تو url نشونی از زبان نباشه مثلا /fa /en حداکالامکان نباشه اگه بود هم مشکلی نیست.
ممنون


ثبت پرسش جدید
میلاد خسروی
تخصص : برنامه نویس بامزه
@milwad 2 سال پیش مطرح شد
0

سلام خسته نباشید
برای چند زبانه کردن یا از پکیج laravel translate استفاده کن یا از این لینک
https://toplearn.com/courses/5817/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%A7%D8%B1-ddd-%D8%AF%D8%B1-%D9%84%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%88%D9%84


برای ارسال پاسخ لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام