Masoomeh
2 سال پیش توسط Masoomeh مطرح شد
3 پاسخ

سئو سایت دیوار

برای طراحی یه سایتی مثل سایت دیوار باید چه نکاتی رو رعایت کنیم و چه کارهایی رو انجلم بدیم تا در صورت زیاد شدن کاربران و اگهی با اون حجم زیاد سایت از کار نیوفته و سئو خوبی داشته باشه
مثلا میدونم یکی از فکتور ها طراحی درست و بهینه دیتابیس ولی چجوری باید بفهمم دیتابیسم درست و بهینه است و ...


ثبت پرسش جدید
Meysam
تخصص : ++ C
@meysampro 2 سال پیش آپدیت شد
1

سلام وقت به خیر برای همچین سایتی شما اگه خودتون تیم حرفه ای داشته باشید ۲ ماه تموم میشه اگه تکی باشه بیشتر باید کار کنید قیمتش حدود ۱۳ میلیون تومان تا ۱۵ میلیون تومان البته پول زیادی در برابر این پروژه حساب نمیشه حالا با این کار ندارم خواستم فقط پیچیدگی این مدل سایت رو بگم .
درمورد seo باید بگم مونده به تخصص شما و تیم و دوم تبلیغات و امکانات زیاد سایت با قیمت رایگان یا کارمزد کم تر که سایت دیوار علت اصلی موفقیتش همین آگهی رایگان یا کارمزد کم در مورد نردبان کردن یا فوری آگهی هست .
پس باید مثل دیوار خدمات رایگان بدید یا هم کارمزد کم تری دریافت کنید این میشه seo تون .
مهم زبان های برنامه نویسی هست که از فریمورک های React , Express.js و Django به صورت همزمان استفاده کرده است پایتون و جاوا اسکریپت 😁 البته اینا رو نمیشه دقیق گفت و از طریق wapplayzer فهمیده اند .

Nginx : شاید اسمش رو شنیده اید 😏 یک وب سرور امن که بار سنگین دیوار روی اون پیاده سازی شده است . یک Reverse Proxy هست .
یک Reverse Proxy این است که درخواست‌های رسیده را از نظر امنیتی ارزیابی کند، در صورت تمایل بدون ارسال درخواست به فریم‌ورک، اطلاعات Cache را به مشتری بفرستد و در نهایت، بار سنگین درخواست‌های متعدد را بین چند وب سرور دیگر تقسیم نماید. همچنین یک Reverse Proxy می‌تواند برای رمزگزاری https درخواست‌ها و پاسخ‌ها به کارگیری شود.


Meysam
تخصص : ++ C
@meysampro 2 سال پیش آپدیت شد
1

موفق و پیروز باشید فقط نکته ای که میشه گفت اینه این اطلاعات خیلی نمیشه دقیق گفت دیوار دقیقا از اون ها استفاده می کنه و کاملا از روی تجربه شخص و از wapplayzer استخراج شده . شما مختارین از هر فریمورک دیگری استفاده کنید و کاملا علاقه ای هستش فقط پیاده سازی چنین سایتی هزینه مالی و زمانی زیادی داره پیشنهاد بنده اینه اگه در حجم بزرگ نمی خواهید یا پروژه تون خیلی بزرگ نخواهد بود الکی هزینه نکنید که اینم باز به خود جناب عالی مربوطه .
چون باید یه سری امتیاز بدین به کاربران که هزینه بر خواهد بود و برای جذب کاربر و دیده شدن باید بتونید با دیوار یا شیپور رقابت نمایید و علاوه بر این پول هاست و ... رو بپردازید که اگه توانش رو دارید چه قدر هم خوب میشه که ادامه بدین 😏


Masoomeh
@zafari.ma.8 2 سال پیش آپدیت شد
0

ممنون از پاسختون
من بیشتر منظورم نکات برنامه نویسی
ذخیره داده ها
طراحی دیتاببس و....
بود
@Noname2


برای ارسال پاسخ لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام