امین محمدزاده
2 سال پیش توسط امین محمدزاده مطرح شد
4 پاسخ

پیشنهاد به راکت : یا رای مثبت و منفی رو جمع کن یا فیلد دلیل براش بذار

سلام. راکت عزیز بی زحمت این موضوع رای مثبت و منفی که برای بحث ها گذاشتی رو یا حذفش کن یا از کاربر به خاطر رای مثبت و منفی که میدن دلیل و توضیحات هرچند کوتاه دریافت کن. به هر حال کسی که برای پاسخش رای مثبت و منفی دریافت میکنه باید بدونه که بر چه اساسی این رای رو دریافت کرده و صرفا با یه سری اعداد نمیشه نتیجه گیری خاصی کرد و حتی به صاحب پاسخ هم اجازه اعتراض به رای های منفی هم بده که حالا اگه کسی مثلا به دلیل شخصی با پاسخ مورد نظر حال نکرده و اومده رای منفی داده بتونه این موضوع رو بهش اعتراض کنه. شاید این موردی که میخوام خیلی دیگه این موضوع رو گسترده میکنه ولی همین بحث دریافت دلیل رای به نظرم خیلی منطقی هست.


ثبت پرسش جدید
رایموند
تخصص : مختصص وردپرس - برنامه نویس لار...
@Raymond 2 سال پیش مطرح شد
5

درود...
پیشنهاد من اضافه کردن لایک قلب هستش...


میلاد-م
تخصص : توسعه‌دهنده رابط کاربری - Fron...
@milad 2 سال پیش آپدیت شد
3

درود بر شما، جایی رو می شناسید که بدین شکل پیاده سازی شده باشه؟
چون فکر می کنم چیزی که می فرمایید، عملا معادل با اینه که گزینه های تایید/عدم تایید رو حذف کرد.
مشکلی که پس از آن بوجود میاد، احتمالا اینه که بایستی یکی یکی بیایم بنویسیم: من هم تایید میکنم، این درسته، چه خوب گفتی و ...


پیشنهاد خودم اینه:

  • دکمه ای شبیه به تایید همچنان باشه، ولی بدین شکل: با این نظر موافقم یا این برایم آموزنده بود
  • دکمه ی دومی هم باشه، برای تشکر / این باعث میشه که تفکیک بین "آموزنده بودن" و "تشکر کردن" از پاسخگو، تفکیک شوند. / قبلا در انجمن این گزینه بود، به نظرم راکت در حذف این گزینه خطا کرد. الان مدام می بینیم دوستان با تثبت نظر "ممنونم و تشکر می کنم و ..." ثبت نظر غیرفنی می کنند. البته در حال حاضر این ایراد به ساختاره انجمن وارده، نه به دوستان.
  • گزینه ی عدم تایید هم کلا حذف بشه، ولی قطعا جای نقد باقی هستش. بهتره کسی که مطلبی رو تایید نمی کنه، توضیح بده دلیل عدم تایید و ردش چیه؟ خطای منطقی داشته؟ یا بحث سلیقه هستش؟

امین محمدزاده
تخصص : برنامه نویسی وب - Laravel
@amin.webdesign 2 سال پیش مطرح شد
2

دقیقا بحث من هم سر رای منفی هست. این گزینه به صورت خشک و خالی هیچ تاثیری روی برایند پرسش و پاسخ ها نداره و اگر حذف بشه اونهایی که برای پرسش یا پاسخ موردنظر خودشون ایرادی دارن نظرشون رو در قالب پاسخ مطرح میکنن و در قبالش پاسخ مناسبش رو دریافت میکنن و صرفا با یک رای منفی که بار منفی تری برای اون بحث داره هیچ تاثیری ایجاد نمیکنه.


hussein
تخصص : طراحی وب
@husseinhashim1133 2 سال پیش مطرح شد
0

سلام وقت بخیر حالت دارک لطفا اضافه کنید


برای ارسال پاسخ لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام