hussein
2 سال پیش توسط hussein مطرح شد
2 پاسخ

اپدیت لاراول از 8 به 9

سلام دوستان یه پروژه ای دارم میخوام از لاراول 8 به 9 اپدیت کنم
ولی بعضی از پکیچ ها که نصب کردم لاراول 9 ساپورت نمیکنه مثلا فایل منیجر یا arcaptcha میگه ساپورت نمیکنه راه حلی دارید واسه این موضوع ؟


ثبت پرسش جدید
احسان داوری
تخصص : برنامه نویس
@ehsndvr 2 سال پیش مطرح شد
1

سلام
شما دیگه نمیتونید این مسئله رو کاریش بکنید ، در همه زبان های برنامه نویسی و یا همه فریمورک این مشکل وجود داره ، وقتی یک چیزی بروزرسانی میشه قطعا مشکلاتی هم داره و هم تغییراتی کرده ، و خب این طبیعیه که بعضی از پیکیچ ها کار نکنه ، مثل اولی که ویندوز 11 اومده بود همه سریع رفتن ویندوز 11 و خب قطعا یکسری از مسائل هنوز کامل تست نشده بود و خب بعضی ها خیلی اذیت شدن سر این موضوع ، به نظر بنده زیاد مهم نیست که نسخه لاراول 8 باشه یا 9 ، شما از همون 8 استفاده کنید و باید منتظر باشید که اون پکیج ها یک آپدیت برای نسخه جدید لاراول بدن یا اینکه کلا از پکیج دیگه ایی استفاده کنید.
معمولا قائده لینوکسی ها اینکه سریع یه آپدیت میدن و اسم تمامی متغییر هارو تغییر میدن و همینکار باعث میشه که یک پکیج دیگه با نسخه جدید نتونه کار بکنه ، اما الان در ویندوز شما میتونید بیشتر بازی هایی که برای ویندوز 10 اومده رو روی ویندوز XP هم اجرا کنید چرا ؟؟ چون یک قائده و اصول درستی رو برای برنامه نویسی انتخاب کردن ، برای چی مایکروسافت تا الان شکست نخورده ؟ چون در هرکاری قائده درستی رو پیاده سازی میکنه ... بیشتره به فکر مردمه تا نوشتن کد ... هر سیستم عامل جدیدی که میاد معمولا همه افراد برنامه نویس در اون حوضه مجبورن کد هاشون رو از اول بزنن چون تیم برنامه نویس سیستم عامل، قائده هسته سیستم عامل رو داره تغییر میده ، اما در ویندوز تا جایی که شده سعی کردن قائده اسم ها همون باشه تا مردم و برنامه نویس ها به مشکل بر نخورن ، خیلی از برنامه نویس های داخلی و خارجی هنوز به این درک نرسیدن و واقعا کار سختی هم هست ، همه معمولا میگن ولش کن مگه نوشتن کد مهمه ؟؟ یا معمولا اکثر کد ها یکبار مصرفه ... اگر در پروژه ایی استفاده شده صرفا برای همون پروژه هست.
شما هم بهتره همیشه از نسخه قبلی که منتشر میشه استفاده بکنید ، مثلا اگه لاراول 9 اومده از لاراول 8 استفاده بکنید ، درصورتی که از اومدن لاراول 9 کلی گذشت ،از اون استفاده بکنید.

امیدوارم مفید بوده باشه.
موفق باشین.


حسین شیری نژاد
تخصص : programmer
@hosseinshirinegad98 2 سال پیش مطرح شد

برای ارسال پاسخ لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام