جشنواره عیدانه راکت | عضویت ویژه راکت برای آخرین بار | افزایش قیمت‌ها از سال جدید | و ...

مشاهده اطلاعات بیشتر...
ثانیه
دقیقه
ساعت
روز
علیرضا ترابی
2 سال پیش توسط علیرضا ترابی مطرح شد
1 پاسخ

سوالی در رابطه با vue و laravel به صورت spa

سلام. من در حال توسعه یه سایت نسبتا بزرگ هستم که با لاراول نوشته شده. در قسمتی از پنل مدیریت که مربوط به آنالیز داده ها هستش میخواهم سایت رو به صورت spa با استفاده از vue بنویسم. با توجه به اطلاعاتی که تا به الان کسب کردم بهتره که پروژه لاراول از پروژه ویو جدا نوشته بشه. و از لاراول به صورت api استفاده کنم. اما چون تا به الان تجربه ای در کار کردن با ویو نداشتم سوالی ذهنمو درگیر کرده :
این سوال در رابطه با route ها هستش. همونطور که گفتم پروژه که با ویو به صورت مجزا قرار هستش نوشته بشه، تنها در یک url خاص میخواد اجرا بشه، مثلا (example.com/analyze). بعد به چه شکل در لاراول بین این url و راه انداختن پروژه vue خودم ارتباط برقرار کنم. چون این دو پروژه جدای از هم نوشته میشن. آیا این ارتباط باید داخل فایل دیگری مثل htaccess برقرار بشه ؟ و اگه این ارتباط قرار باشه در فایل htaccess باشه، من اگر بخوام از middleware ها استفاده کنم به چه شکل امکان پذیره. ممنون میشم تجربتونو با من در میون بزارید.


ثبت پرسش جدید
mahdi farhadpour
تخصص : برنامه نویس
@mahdi4187 2 سال پیش آپدیت شد
0

سلام وقت شما بخیر

برای روت بندی و میدیلور ویو میتونید از ویو روتر استفاده کنید

https://router.vuejs.org

و شاید هم نیاز نباشه خارج از لاراول این کار را انجام بدید یک روت برای اون ویو خاص ایجاد مکنید و توی بلید کامپوننت ویو خودتون را فراخوانی میکنید.
توی گوگل و گیت هاب هم جستجو کنید نمونه های زیادی براتون میاره

https://github.com/garethredfern/laravelvue-spa


برای ارسال پاسخ لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام