محمدرضا هلالی
2 سال پیش توسط محمدرضا هلالی مطرح شد
1 پاسخ

بازار برنامه نویسی وب

سلام من رشته تحصیلی الکترونیک هست و در کنار پروژه های دانشگاه چند سالی میشه برنانه نویسی هم میکنم الان مدتی هم هست که فرانت هم شروع کردم اما چند مورد خواستم مشورت کنم اول اینکه حس می کنم بازار طراحی وب خیلی شلوغه و جای برای استخدام نیست حالا مممکنه بگید اگه متخصص بشی کار همیشه هست قبول دارم اما حرف ام این نیست! چرا این قدر آگهی برلی طراحی وب داریم برای هوش مصنوعی، بازی سازی و چیزهای دیگه نیست یعنی واقعا بازار ایران فقط به طراح وب نیاز داره؟ نمیدونم ولی حس می کنم وارد حوزه ای شدم که رقابت سختی هست و برای خودم نقشه راه درست کردم اما باز نگرانم که شاید هیچ اتفاقی نیافته و اصلا بهتر نیست این شرایط یک ایده جدید برای خودم بزنم؟!


ثبت پرسش جدید
رایموند
تخصص : مختصص وردپرس - برنامه نویس لار...
@Raymond 2 سال پیش آپدیت شد
0

درود...
حسش درسته ...
دلیل اینکه بازار طراحی وب اشباع شده و اینطور نیست کسی برنامه نویسی وب رو کنار بزاره...
اینکه بازار برنامه نویسی وب بسیار گسترده از بازار برنامه نویس نرم افزار و بازی ساز است به خاطر اینکه شرکت ها برای دیده شدن و فروش محصولات و بازاریابی و غیره نیاز به وب سایت و پروژه های وب دارند...

۱. شما علاقه داشته باشید هر رشته ای مثل بازی سازی و هوش مصنوعی یاد بگیرید و اگر نتوانید کار گیر بیارید و چند ماه بیکار شدید به جای آن براساس آن رشته و ایده ای که دارید کارآفرین شو و شرکت تاسیس کنید.

۲. اگر به برنامه نویسی وب تسلط دارید می توانید به صورت آزاد کاری پروژه بنویسید و درآمد کسب کنید مثل پونیشا یا تلگرام (گروه و کانال)

الان بنده برنامه نویس وردپرس هستم و در حال یادگیری لاراول هستم و نتونستم کار حضوری گیر بیارم و مجبور میشم پروژه ها به صورت آزاد کاری انجام بدم.


برای ارسال پاسخ لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام