سلام دوستان میخوام داخل پروژم یه سیستم پشتیانی طراحی کنم مثل بقیه سایت ها که یه بخش پشتیبانی دارند میتون باهم گفت گو داشته باشن
ممنون میشم راهنمایی کنید.🙏
سلام
اگه فرصت و حال برنامهنویسی اش رو ندارید از سیستمهای آماده استفاده بکنید.
https://raychat.io/
اگه هم نمیخواید به این صورت باشه که طبیعتا باید خودتون شخصی سازی کنید.
سیستم پشتیبانی رو من به دو نوع مختلف تقسیم میکنم. اول به صورت چت آنلاین که مشابهش رو در لینک بالا دیدید. دوم با تیکت. طبیعتا باید در دیتابیس جدولی رو به عنوان تیکت تعریف کنید. متن تیکت، ارسال کننده، پاسخ دهنده، متن پاسخ ووو... باید به عنوان ستونهای اون جدول باشه. بعد از اون دیگه پیاده سازی اش راحته...
سلام خسته نباشید
ببین میتونی از یوتیوب ببینی ولی به نظرم این چیزی که من میگم فکر کنی خیلی راحت درست میکنی
ببین یه قسمت ticket داریم که کاربر میاد یه تیکت درست میکنه این تا اینجا پس یه تیکت الان داریم
هر بار که ادمین یا کاربر میاد یه پیامی می فرسته که ما بهش میگیم reply یعنی جواب پس توی یه جدول دیگه ذخیره میشه حالا فقط تنها کاری که باید کنی اینکه بیای ایدی ticket درون reply ذخیره کنی تمام خیلی سادس
آیا مایل به ارسال نوتیفیکیشن و اخبار از طرف راکت هستید ؟