شایان
2 سال پیش توسط شایان مطرح شد
3 پاسخ

امنیت و سرعت در ajax یا liveware

سلام و عرض ادب خسته نباشید،وقتتون بخیر،بنده یه سوالی سوالی داشتم و ممنون میشم راهنمای کنید،من بین livewire و jquery ajax گیر کردم واقعا،البته به هردو مسلطم.بنده در حال طراحی و توسعه یک وب سایتم با فریمورک لاراول 9.این وب سایت تقریبا یه سامانه نوبت دهی،کار خاصی دیگری نداره و همچنین صفحات زیادی هم نداره ،کلا یک وب سایت تک صفحه ای با یک صفحه ثبت نام،صفحه اصلی که هیچ چیزخاصی و هیچ فرمی هم نداره،فقط معرفی و صفحه دوم که صفحه ثبت نام هستش،یک فرم چند مرحله ای و در هر مرحله ای کاربر را احراز هویت میکنه بعد ثبت میشه و پیامکی ارسال میشه،وسیله احراز هویتم در مرحله اول ثبت نام به وسیله otp احراز میشه و به مرحله دیگر میره و در مرحله دوم هم از api احراز کد ملی و ... استفاده شده،همین یک فرم چند مرحله ای رو داره،الان من واقعا گیر کردم برای فر م این ثبت نام از livewire استفاده کنم یا ajax چون این وب سایت ترافیک و درخواست های زیادی داره،وو امنیت و سرعت خیلی مهمه برای این شرکت .ممنون میشم راهنمای کنید،درضمن من با هردو زیاد کار کردم،و تاحالا چند وب سایتی رو هم با livewire زدم ولی این وب سایت های که طراحی کردم با liveware سایت های بودن که بیش از 20 صفحه داشته اند یا وب سایت های فروشگاهی بودن،ولی این وب سایت چون تک صفحه ای برای همین یکم فکر مو درگیر کرده.


ثبت پرسش جدید
سیدعلی موسوی
تخصص : سی شارپ و پی اچ پی
@juza66 2 سال پیش مطرح شد
1

من باشم همون بصورت لایووایر صفحه ثبت نام رو میزنم. هم کدنویسی تمیزی دارم و هم نتیجه تقریبا یکسان هست و بعضی جاها نیازی نیست که کاربر بفهمه دگمه من قراره به کجا چه درخواستی بفرسته اینجور امنیتش بهتره.


شایان
تخصص : برنامه نویس
@shayan.sh1996 2 سال پیش مطرح شد
1

سلام عرض ادب،خیلی ممنونم


علیرضا تحریری
تخصص : لاراول، لایوایر و Tailwind css
@alirezatahriri 3 ماه پیش مطرح شد
0

سلام @shayan.sh1996. برای پروژه‌ی شما که یک وب سایت تک صفحه‌ای با یک صفحه ثبت نام و یک فرم چند مرحله‌ای است، به نظر می‌رسد که استفاده از Livewire بهترین گزینه باشد. Livewire یک فریمورک برای توسعه‌ی وب سایت‌های تک صفحه‌ای با استفاده از PHP و Blade است. با استفاده از Livewire، شما می‌توانید بدون نیاز به نوشتن کد JavaScript، از قابلیت‌های AJAX برای بارگذاری داده‌ها و ارسال فرم‌ها استفاده کنید. همچنین، Livewire از نظر امنیتی بسیار قوی است و به راحتی می‌توانید از آن برای پروژه‌هایی با ترافیک بالا استفاده کنید. برای مثال، شما می‌توانید از Livewire برای احراز هویت کاربران در فرم چند مرحله‌ای خود استفاده کنید.

موفق باشید :)


برای ارسال پاسخ لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام