امیررضا غیاثی
2 سال پیش توسط امیررضا غیاثی مطرح شد
3 پاسخ

دادن استایل خاص به مرورگر خاص

سلام ببخشید میشه که یه استایل خاص رو به یه مرورگر خاص داد یعنی وقتی کاربر از طریق اون مروگر وارد میشه اون استایل براش اجراشه ولی بقیه مرورگر ها فرق داشته باشن ؟


ثبت پرسش جدید
reza
تخصص : Frontend Developer
@rezaasadollahi0020 2 سال پیش مطرح شد
0

نهایتا بتونی اسکرول صفجه را تغیر بدی


Banana Life
@shift.delete 2 سال پیش مطرح شد
1

سلام
شما میتونید یک فانکشن با جاوااسکریپت درست کنید برای تشخیص مرورگر کاربر و با دستور شرطی میتونید یک کلاس را به تگ مورد نظرتون add کنید و استایلی که میخواهید را درست کنید و اگر شرط درست نبود استایل تغییری نمیکنه ؛ در ضمن به یاد داشته باش که استایلی که قرار با add شدن کلاس باشه بعد از استایل default در کد CSS قرار بگیره.
میتونید یه نگاهی به این لینک بندازید.
https://codepedia.info/detect-browser-in-javascript


CyrusKabir
تخصص : توسعه دهنده فرانت اند
@CyrusKabir 2 سال پیش مطرح شد
1

سلام رفیق، امیدوارم حالت خوب باشه. شدن که میشه روش های خیلی زیادی هست برای انجام این کار ولی در کل کار خیلی مرسوم و رایجی نیست و پیچیدگی کارو میبره بالا. ولی اگه خیلی نیاز بود میتونی از روش هایی که تو این پست stackoverflow گفته شده استفاده کنی :
ways for set specific style for specific browser
که تو پست بالا هم یکی از روش ها اینه که اول مرورگری که کاربر باهاش وارد سایت شده رو تشخیص بدی و بر اساس اون مرورگر خاص کلاس یا استایل سی اس اس رو بدی. که معمولا اشتباهی که میشه اینجور مواقع میان فقط از یک ویژگی به اسم user agent تو جاوا اسکریپت استفاده میکنند که روش صد درصدی نیست و نمیشه کامل به اون اعتماد کرد. ولی تو این پست stackoverflow هم روش های مختلف تشخیص مرورگر گفته شده که هرکدوم مزایا و معایب خودشون رو دارن :
How to detect Safari, Chrome, IE, Firefox and Opera browsers


برای ارسال پاسخ لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام