محسن
2 سال پیش توسط محسن مطرح شد
2 پاسخ

تحلیل دیتابیس دیوار

درود.بنده چند ویژگی در دیوار دیدم که طراحی دیتابیس این اپلیکیشن برام سوال شد.تو نت و تحلیل هایی که قبلا انجام دادن گفتن فیلد ها به صورت داینامیک برای هر دسته بندی ست میشن.
مثلا دسته بندی املاک که فیلد قیمت هر متر مربع و قیمت کل و سال ساخت و ... داره و یا خودرو که فیلد های مخصوص خودش رو داره.
خب با طراحی 3 تا جدول این مورد به سادگی امکان پذیر هست.اما به جز فیلد های اختصاصی هر دسته بندی موارد دیگه ای هم هست که نتونستم به جواب برسم.
بین فیلد ها رابطه هایی هست.هم از نظر اعتبار سنجی و هم از نظر تلفیق داده ها
مثلا در هنگام تعریف آگهی در قسمت فروش آپارتمان میگه قیمت هر متر نباید کمتر از 2،000،000 تومان باشه و یا زمانی که تعداد طبقه آپارتمان رو درج میکنیم موقع نمایش طبقه میزنه طبقه 4 از 5.در صورتی که تعداد طبقه یک فیلد جداگانه هست و همچنین طبقه آپارتمان هم یک فیلد جداگانه.
اگر فیلد ها برای هر دسته بندی به صورت داینامیک توسط ادمین وارد میشن چطور تنظیم میشه که چه اعتبار سنجی هایی برای هر فیلد باشه و یا ارتباط هایی شبیه نمایش تعداد طبقه و ... چطور ست میشه؟


ثبت پرسش جدید
آرمین امیری نسب
تخصص : برنامه نویس فرانت اند
@arminamirinasab 2 سال پیش مطرح شد
0

درود بر شما ، در رابطه به چیزی که مطرح کردید چیزی که یاد من افتاد قالب چارسوق روی وردپرس بودکه کاملا مشابه با دیوار کار میکنه ، به نظرم اگه با وردپرس آشنایی دارید این قالب رو نصب کنید و ساختار دیتابیس ها اون رو بشکافید ، به نظرم خیلی میتونه بهتون کمک کنه.
با آرزوی موفقیت 🌹


علی
@Alitavil 2 سال پیش مطرح شد
0

باید برای هر دسته بندی بیاید و attribute تعریف کنید ، یعنی یک جدول درست کنید و ارتباط بدید به جدول دسته بندی و بعد یه جدول دیگه هم میخواید که بتونید مقدار های attribute که کاربر وارد میکنه ذخیره کنید


برای ارسال پاسخ لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام