جشنواره عیدانه راکت | عضویت ویژه راکت برای آخرین بار | افزایش قیمت‌ها از سال جدید | و ...

مشاهده اطلاعات بیشتر...
ثانیه
دقیقه
ساعت
روز
Mohammad Nazari
2 سال پیش توسط Mohammad Nazari مطرح شد
1 پاسخ

using scss in bootstrap-react

سلام
من کتابخونه کامپوننت bootstrap در ری اکت کار میکنم و با sass مثلا رنگ دکمه و alert و ... تغییر کنم و ماژول sass رو نصب کردم توی پروژه ام و میخوام فایل App.scss کامپایل کنم بعد سرعت کامپایل خیلی کند به نظر میرسه ببینم مشکل چیه؟
کسی هست با scss در ری اکت بوت استرپ کار کرده باشه؟


ثبت پرسش جدید
محمد زورمند
تخصص : react developer
@SpyStar0003 2 سال پیش مطرح شد
1

سلام و خسته نباشید !

من از این دومورد در کنار هم استفاده کردم و نکته ای که بهش برخوردم این بود که موقع استفاده از این دومورد به شدت رم دستگاه درگیر میشد( مال من 8 بود تا 90 درصد میچسبوند ! )! و AutoComplete در vscode یه جورایی خواب میرفت یا عقب می افتاد ! و این موارد بیشتر موقعی بود که من یک فایل sass رو به فایل های sass قبلی اضافه میکردم !

یه نکته کلی هم بگم این که به شخصه اصلاح کردن کدهای bootstrap برای رسیدن به اون چیزی که خودم میخاستم منو کلافه کرده بود و جوری شد که دیگه اون اواخر خودمو از صفرتاصد میزدم هم راحتتر بودم هم حجم پروژه ام زیاد نمیشد!
یه مدتی هم از nextui-org استفاده کردم و حتی الانم استفاده میکنم! و خوب اون خیلی جذاب تر از bootstrap بود ولی مشکلش اینه که اون جامع بودن و از راست به چپ بودن bootstrap رو نداشت !

ولی الان دارم tailwind رو باهاش کار میکنم و یاد میگیرم!

چون احساس میکنم برای کسی مث خودم که میخاد چیزی که تو ذهنش رو پیاده کنه ( اونم تو ریکت ) استفاده از tailwind و یک چیزی مثل headlessui خیلی بهتره !

حالا دیگه شما خودت بهتر میدونی!
امیدوارم که این نظر بهتون کمک کرده باشه !


برای ارسال پاسخ لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام