ali
2 سال پیش توسط ali مطرح شد
2 پاسخ

روش بهینه برای دریافت پست ها از وردپرس در قالب json

سلام دوستان و یک پروژه فروشگاهی با لاراول نوشتم و بخش وبلاگ این پروژه از وردپرس استفاده شده. حالا میخام در صفحه اصلی پروژه لاراول 10 تا پست آخر رو از وردپرس دریافت کنم و نمایش بدم. 2 تا روش به ذهنم رسید که موندم کدومش بهنیه تره؟
1- از طریق ajax به وردپرس وصل بشم و دیتا هارو دریافت و سپس نمایش بدم (بدون دخالت بک اند)
2- مستقیما و هم زمان با دریافت محصولات بیام و از طریق Http-Client و آخرین مقالات رو از وردپرس دریافت کنم و سپس اطلاعات رو به ویو بفرستم.
روش دوم راحت تره ولی مشکل بزرکش کند شدن سرعت لود صفحه اصلی بخاطر لود مقالات و از همه بدتر مدریت خطاها هنگام faild شدن درخواست.
لطفا دوستانی که تجربه این چنینی دارن نظرشون رو بیان کنن ممنون


ثبت پرسش جدید
ali
@programmer316947 2 سال پیش آپدیت شد
محسن عواطفی
تخصص : برنامه‌نویس وب
@webnolin 2 سال پیش مطرح شد
0

سلام، وقت بخیر
میتونید آخرین مطالب رو از طریق تابع set_transient وردپرس در دیتابیس سایت ذخیره کنید، اما از اونجایی که فقط بلاگ سایت با وردپرس نوشته شده و از سایت اصلی جداست باید تابعی بنویسید که بیاد و مثلا مشخصات مورد نیاز 10 تا مطلب آخر رو (مثل تصویر، عنوان، لینک، توضیحات و...) در دیتابیس بلاگ (با تابع serialize) ذخیره کنه و بعد از هر بار انتشار، ویرایش یا حذف پست‌ها بیاد این 10 تا پستی که ذخیره کرده رو آپدیت کنه.
برای نمایششون هم باید به دیتابیس بلاگ متصل بشید، 10 تا مطلب ذخیره شده رو بگیرید، اونها رو unserialize کنید و در یک حلقه نمایش بدید.
البته اگر این مطالب رو به شکل صفحه‌بندی شده نشون میدید که باید بگم این روش بی فایدس.


برای ارسال پاسخ لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام