Amin Ahmadi
2 سال پیش توسط Amin Ahmadi مطرح شد
2 پاسخ

مشکل عدم نمایش انتخابگر تاریخ شمسی بعد از یکبار اعتبارسنجی

سلام دوستان
بنده از هر کدوم از انتخابگرهای تاریخ شمسی که در لایووایر استفاده میکنم یک مشکل مشترک دارند و اون اینکه بعد از اولین اعتبارسنجی دیگه انتخابگر تاریخ نمایش داده نمیشه و مجبور میشم یکبار صفحه را رفرش کنم
ممنون میشم راهنماییم کنید


ثبت پرسش جدید
Amin Ahmadi
@amindeist 2 سال پیش آپدیت شد
1

ممنون از توضیحاتتون
ولی از دیت پیکر آقای مجید هوشیاری

استفاده کردم و مشکلم برطرف شد!


امین محمدزاده
تخصص : برنامه نویسی وب - Laravel
@amin.webdesign 2 سال پیش مطرح شد
1

سلام.
در بحث لایووایر یا هر برنامه ای که در اون با DOM Document درگیر هستید زمانی که صفحه برای اولین بار اجرا میشه، کدهای جاوااسکریپت یا jquery اجرا میشن و کارهای خاص خودشون رو انجام میدن. شما زمانی که با لایووایر یه درخواستی رو به بک اند ارسال میکنید و نتیجه اون به صورت کدهای HTML رندر میشه کدهایی که قبلا توسط جاوااسکریپت تحت تاثیر قرار گرفته بودن دیگه در حالت فعلی این کار انجام نمیشه چون DOM تغییرات شما در آن واحد تشخیص نمیده که راه حل های خاص خودش رو داره. یکیش اینه که خود لایووایر یک attribute داره به نام wire:ignore که با استفاده از اون میایید قسمت هایی که با jquery یا جاوااسکریپت تولید کردید رو ایگنور میکنید که در رندرها اون قسمت رو نادیده بگیره که این حالت فقط در صورتی قابل استفاده هست که اون قسمت در نتایج درخواست ها قرار نیست تغییری از خودش نشون بده یا بروزرسانی بشه.
دومین راه حل هم این هست که زمانی که اگر از پکیج یا کتابخونه خاصی استفاده میکنید مثل انتخابگر تاریخ، بایستی بعد از برگشت نتیجه، اون انتخابگر رو مجددا بسازید. در واقع شما در ابتدای بالا اومدن صفحه میایید به یه id مشخصی انتخابگر تاریخ رو تعیریف میکنید که بعد از انجام درخواست توسط لایووایر باید همون کار رو مجددا انجام بدید.
برای تشخیص و انجام این کار میتونید از سمت لایووایر یک event رو emit کنید و در فرانت اند اون رو تشخصی بدید و زمانی که اون event رو گرفتید بیایید مجددا اون انتخابگر رو به element مورد نظر تعریف کنید.


Amin Ahmadi
@amindeist 2 سال پیش آپدیت شد
1

ممنون از توضیحاتتون
ولی از دیت پیکر آقای مجید هوشیاری

استفاده کردم و مشکلم برطرف شد!


برای ارسال پاسخ لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام