رافق مجتهدزاده
2 سال پیش توسط رافق مجتهدزاده مطرح شد
2 پاسخ

سرو نشدن آرتیسان در لاراول نسخه 9.2

با سلام
من قبلتر چندین پروژه لاراول روی سیستمم دارم که همگی به درستی کار می کنند و وقتی دستور php artisan serve رو می زنم بعد از چند لحظه آدرس لوکال به صورت لینک دار ظاهر می شه.
اما اخیرا هر چی لاراول جدید رو با کامپوزر نصب می کنم (ورژنی که نصب می شه 9.27) بعد از اینکه دستور سرو رو می زنم، آدرس لوکال نمایش داده نمی شه. حتی بعد از انتظار ده دقیقه ای.
البته وقتی به صورت دستی به آدرس http://127.0.0.1:8000 مراجعه می کنم صفحه اصلی لاراول رو توی لوکال به صورت صحیح مشاهده می کنم. اما همونطور که گفتم ظاهرا SERVE به درستی انجام نمی شه. چرا که آدرس لوکال رو نمایش نمی ده. همچنین وقتی یک قالب ساده رو سعی می کنم لود کنم خطاهای متنوعی در فایل ServeCommand.php می گیره و سِرو از کار می افته و می بایست دومرتبه دستور php artisan serve رو در ترمینال اجرا کنم.
تصویر خطا رو هم ضمیمه کردم
 تصویر
ممنون میشم راهنماییم کنید. چند روزیه که شدیدا درگیر این مشکل هستم.


ثبت پرسش جدید
محمد رضا
تخصص : Full Stack Developer
@salar.mohammad2013 4 ماه پیش مطرح شد
0

سلام دوست عزیز
برای من پیش امده که با phpstorm اینجوری بشه و از خود cmd ویندوز چک کرده باشم و مشکل حل شه و یا ریستارت کنم اوکی شه
بعد یک سال شما ویندوز عوض نکردید که تست کنید مشکل حل شده یا نه که همچنان پا برجاست موضوع ؟


رافق مجتهدزاده
تخصص : برنامه نویسی php
@rafig 4 ماه پیش مطرح شد
1

@salar.mohammad2013 سلام
با ریستارت حل نمی شد. مدت زمان زیادی این مشکل باقی موند. جالب این بود که گفتم شاید پروژه سنگین شده و پروژه هنگ می کنه اما لاراول خام هم نصب کردم و مشکل همچنان وجود داشت.
البته من از xamp کمک گرفتم و مشکلم رو حل کردم.
من ویندوز رو زود به زود عوض نمی کنم. مگر اینکه بخوام ورژن ویندوز رو تغییر بدم یا مشکل اساسی داشته باشم. سایر مشکلات جزئی رو حل می کنم. البته در حال حاضر ویندوزم رو بخاطر ارتقای لب تاب عوض کردم. با این حال روی ویندوز جدید هم کلا با همین سبک و سیاق قبل (یعنی کمک از xamp) پروژه ها رو بالا می یارم


برای ارسال پاسخ لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام