سید محمد هاشمی
1 سال پیش توسط سید محمد هاشمی مطرح شد
1 پاسخ

چالش های راه اندازی صرافی ارز دیجیتال

سلام و عرض ادب
سوال اول اینه که برای ایجاد یک صرافی ارز دیجیتال در بر پایه لاراول، چه تکنولوژیهای دیگه رو پیشنهاد میدید ؟

سوال بعدی اینکه من حدودا چند سالی هست که در زمینه خریدو فروش دامنه فعالیت میکنم. بنده روی اسم وسواس دارم به همین دلیل دامنه های خاصی رو تا الان انتخاب کردم برای این موضوع. ولی متاسفانه هر دفعه با یک بهانه ای ، این دامنه ها از سمت Nic و ستاد ساماندهی تائید نشدن.

به نظرتون اگر بیخیال دامنه ir بشیم، و بریم مثلا با دامنه های خارجی کار کنیم ، ایا ممکنه روی جلب اعتماد مشتری تاثیر منفی بزاره ؟
بماند که تبعیض های بسیاری در حال حاضر بین اشخاص گذاشته میشه از طرف سازمان ها که هر چقدر هم اعتراض میکنیم کسی کوش نمیده به حرفمون. نمونه ش وبسایت بیدارز که داره با دامنه ir کار میکنه و هیچکس هم بهش کاری نداره. بماند ....
لطفا اگر نظری دارید بفرمائید بلکه من بتونم یه تصمیم درست بگیرم . ممنونم


ثبت پرسش جدید
حسن حکمتی
تخصص : برنامه نویس وب و بلاکچین
@hekmati 1 سال پیش آپدیت شد
1

سلام
@smhkhorram
چه جور معاملاتی رو برای صرافی در نظر دارید؟
ساده ترین نوع صرافی که بتونید با لاراول انجامش بدید otc هست البته ترجیحا بخش فرانت رو باید به صورت وب سرویس استفاده کنید اما برای معاملات p2p و فیوچرز و ... داستان متفاوته و استفاده از لاراول سبب بی نیازی شما از فناوری های دیگه نخواهد شد. قطعا مجبور خواهید بود به صورت ترکیبی از نود جی اس یا سیستم های دیگه هم استفاده کنید بالاخره بخشی از سیستم شما باید با بلاکچین در ارتباط باشه مگر اینکه بخواهید از وب سرویس های صرافی های دیگه استفاده کنید. مثلا طراحی یک ترید انجین برای معاملات همتا به همتا، کنترل شکاف قیمتی، محاسبات مربوط به گرد و غبار حساب کاربران در کیف پول ها و به کار گیری مناسب ask و bid و همچنین sell و buy در جایگاه مناسب خودشون، گرد کردن اعداد و مدیریت خطای محاسباتی و مهندسی و .... موارد بیشماری است که در طراحی ترید انجین باید مدنظر قرار بدید.
در مورد دامنه و فعالیت صرافی های دیگه صحبتی ندارم.


برای ارسال پاسخ لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام