احسان جلیلی
1 سال پیش توسط احسان جلیلی مطرح شد
1 پاسخ

ایجاد همچین اپلیکیشنی با فلاتر

درود وقت بخیر
میخواستم با فلاتر یک اپلیکیشنی درست کنم که بشه گوشی رو اسکن کرد و مشکلات نرم افزاری و سخت افزاریشو فهمید...
آیا ممکن با این فریم وورک همچین اپی نوشت؟
با تشکر


ثبت پرسش جدید
arshia_sir
تخصص : برنامه نویس فلاتر
@arshiasir 1 سال پیش مطرح شد
-1

سلام @ehsanjalili امیدوارم خوب باشی

خیر، نمی‌توان برنامه‌ای در Flutter ایجاد کرد که بتواند گوشی را اسکن کند و مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را تشخیص دهد. Flutter یک چارچوب رابط کاربری تلفن همراه است که بر روی توسعه اپلیکیشن های چند پلتفرمی با استفاده از یک پایگاه کد واحد تمرکز دارد. در حالی که Flutter از طریق پلاگین ها به برخی از ویژگی های خاص سخت افزار مانند دوربین و سنسورها دسترسی دارد، دسترسی سیستمی سطح پایین مورد نیاز برای تشخیص مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری را ندارد.

برای چنین اهدافی، باید از چارچوب‌های توسعه بومی مانند Android Studio برای برنامه‌های Android و Xcode برای برنامه‌های iOS استفاده کنید که قادر به دسترسی به سخت‌افزار دستگاه و عملکردهای سطح سیستم هستند. بنابراین بهتر است هنگام ساخت اپلیکیشنی که نیاز به اسکن گوشی و تشخیص مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری دارد، از جاوا یا کاتلین برای توسعه اپلیکیشن اندروید و از سویفت یا Objective-C برای توسعه اپلیکیشن iOS استفاده کنید.

می توان برنامه ای نوشت که بتواند مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی را با جاوا یا Kotlin2 اسکن کند. می‌توانید از APIهای داخلی اندروید مانند کلاس PackageManager برای دریافت اطلاعات درباره برنامه‌های نصب‌شده و کلاس Build برای دریافت اطلاعات درباره سخت‌افزار دستگاه استفاده کنید.


برای ارسال پاسخ لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام