یلدا ادامه داره... ❤️ ۴۰ درصد تخفیف همه دورهها
استفاده از تخفیفهاسلام دوستان وقت بخیر
در قسمت افزودن نوشته جدید ستون سمت چپ که گزینه های انتشار و دسته بندی و برچسب ها و تصویر شاخص و... هست غیر فعال شده و فقط دکمه ارسال برای بازبینی وجود داره.
سایت به تازگی منتقل شده.
هر چیزی رو هم که به فکرم رسید تست کردم اما مشکل برطرف نشد. از بازبینی و آپلود مجدد دیتابیس گرفته تا نصب آپدیت وردپرس و حذف و اضافه افزون ها. هیچکدوم جواب نداد .
دوستان ممنون میشم راهنمایی کنید در این موضوع.
سلام داخل صفحه ایی هست میخای مطلب بنویسی و منتشر کنی بالا ی دکمه هست بنام تنظیمات صفحه تیک قسمت هارو میتونی فعال و غیرفعال کنی اونو ی بررسی بکن
سلام
تصویر رو ببینید
اصلا همچین تنظیماتی وجود نداره.
https://s8.uupload.ir/files/capture10_ov0.png
سلام دوست عزیز
۱ . شاید مشکل از قالب باشه قالبی که استفاده میکنید غیرفعال کنید و با قالب های مخزن وردپرس امتحان کنید .
۲ . پیشنهاد میکنم از ویرایشگر گوتنبرگ بجای ویرایشگر کلاسیک وردپرس استفاده کنید شاید مشکل رفع بشه
۳ . افزونه کش لایت اسپید غیرفعال کنید و دوباره امتحان کنید ( چند دفعه این مشکل برام رخ داد که با غیر فعال کردن افزونه کش لایت اسپید رفع شد )
سلام
قالب فعلی رو غیر فعال و قالب جدید زدم، کلا صفحه افزودن نوشته post-new.php غیر فعال شد و یه صفحه سفید بدون محتوی نمایش داد.
گوتنبرگ هم کار نکرد.
افزونه ها رو هم همه رو تست کردم اوکی نشد متاسفانه
یکاری کن وردپرس رو حذف کن از اول نصب کن یادت باشه دیتابیسش هم حذف کنی وقتی نصب کردی کارا تموم شد یکبار کش رو هم پک کن
این مدل مشکلات معمولا از قالب یا افزونه ها هست . افزونه ها رو دونه دونه غیر فعال کنید و بررسی کنید . بعد اگه مشکل پیدا نشد قالب رو عوض کنید . این مشکل معمولا ریشش داخل فایل فانکشن قالب یا افزونه ها پپیدا می شه . اگه تغییری داخل فایل فانکشن ایجاد کردید اونم بررسی کنید.
سلام دوست عزیز امیدوارم مشکلت حل شده باشه تا الان
میتونی یکی از راه های زیر تست کنی :
۱ . ممکنه از TimeZone باشه. تنظیمات وردپرس رو ببینید در صورت نیاز مجدد تنظیم کنید.
۲ . ممکنه REST api بلوک شده باشه برید به قسمت ابزارها > تست سلامت سایت و چک کنید خطاها رو.
اگه باز هم رفع نشد به هاستینگ تیکت بزن رفع میکنن
سلام
time zone که روی تهرانه درباره rest api هم خطایی در سلامت سایت دیده نشد.
اگر دیتابیس رو روی قالب جدید و نسخه جدید وردپرس آپلود کنم حل میشه فکر میکنید؟
من همچین مشکلی برام پیش اومده بود، به دلیل آپدیت های جدید بود که برای بعضی از ماژول ها اعمال نشده بود.
ترجیحا چک کنید شاید مشکل تون برطرف شد
من سایت رو دستی منتقل کرده بودم به هاست جدید و مشکل این بود که دیتابیس حدود 100 مگ حجم داشت و هر کاری میکردیم کامل import نمی شد. شانس آوردیم که فول بکاپ رو داشتیم و پیرو راهنمایی جناب عامری از پشتیبان هاست خواستیم اون رو برامون ریستور کنه. که خدا رو شکر حل شد.
ممنون از عزیزان
فقط پیشنهاد میکنم یه کرون جاب بکاپ حتما داشته باشید که حالا روزانه، هفتگی یا هر جور که خودتون میدونید یه بکاپ بگیرید که به اینجور مشکلات بر خوردید راه بازگشت داشته باشید.
ما حتی با اینکه فول بکاپ رو داشتیم باز هم روی رتبه سایتمون خیلی تاثیر گذاشت و بازدیدمون کم شد متاسفانه.
موفق باشید
آیا مایل به ارسال نوتیفیکیشن و اخبار از طرف راکت هستید ؟