pourya
8 ماه پیش توسط pourya مطرح شد
1 پاسخ

پیاده سازی انگولار SSR بر روی سرور هاست اشتراکی.

با درود آیا برای پیاده سازی انگولار SSR حتما نیاز است در سمت سرور یک نود جی اس سرور ران داشته باشیم ؟


ثبت پرسش جدید
مهدی نظری
تخصص : توسعه دهنده Front End
@mahdi.nazari 8 ماه پیش مطرح شد
0

سلام دوست من 🖐
امیدوارم حالت خوب و عالی باشی✨

پیاده‌سازی Angular Server-Side Rendering (SSR) به شما این امکان رو میده که وقتی که کاربران به صفحه‌های وب شما دسترسیپیدا میکنن صفحه‌ها ابتدا در سمت سرور رندر و سپس به یوزرهات نشون دادعه میشه این کار به بهبود سرعت بارگیری صفحه، بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) و بهبود تجربه کاربری کمک می‌کنه.

برای پیاده‌سازی SSR در Angular، نه لزوماً باید از Node.js سرور استفاده کنی، اما استفاده از Node.js به طور گسترده رو بهت توصیه میکنم . چرا که Angular Universal، ابزار رسمی برای پیاده‌سازی SSR در Angular، با Node.js سرور به خوبی ترکیب می‌شه و امکان ران کردن کد Angular را در سمت سرور با استفاده از جاوااسکریپت رو فراهم می‌کنه

در اینجا دلیل استفاده از Node.js رو بصورت ساده برات توضیح میدم Node.js اجازه می‌ده که کدهای جاوااسکریپت شما به راحتی در سرور اجرا بشن . این به معنای اینه که می‌تونی کدهای Angular خودت رو در سرور اجرا کنی و به یوزرات HTML رو با داده‌های داینامیکی ارائه بدی.

به عبارت دیگه، می‌تونی SSR را با سرورهای دیگه پیاده‌سازی کنی (مثل Java Spring، PHP و غیره)، اما استفاده از Node.js سرور به دلیل اجازه به شما برای اجرای جاوااسکریپت در سمت سرور و همچنین بهبود پرفورمنس، توصیه می‌شه

بنابراین، استفاده از یک Node.js سرور در پیاده‌سازی Angular SSR توصیه می‌شه ، اما اگر نمی‌خوای از Node.js استفاده کنی، همچنین می‌تونی از سرورهای دیگه ای هم استفاده کنی .

امیدوارم پاسخم بهت کمک کرده باشه ❤️
موفق و پیروز باشی 🤘🌹


برای ارسال پاسخ لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام