توحید
1 ماه پیش توسط توحید مطرح شد
8 پاسخ

از ایده تا تعامل: کمک برای ایجاد وبسایت دوره آموزشی

با سلام. چندی پیش درخواست راهنمایی به صورت پرسش در وب سایت راکت داشتم که زحمت کشیدید خیلیاتون پاسخ دادید و خیلی از سرنخ‌ها را به دست آوردم.
حالا می‌خوام یک جمع‌بندی کنم.
همونطوری که هفته گذشته گفتم هدف من یک وب سایت دوره آنلاین برای فروش پکیج‌های مرتبط با جهانگردی و آموزش‌های بلاگری و غیره هستش.
رابط کاربری این وب سایت و سرعت بارگذاری صفحات و اینکه در آینده مشکل نباشه ،با شما عزیزان تصمیم گرفتیم فریم ورک های لاراول کار کنیم.
امکانات:
پنل‌ مدرس ساخت دوره آموزشی بر اساس قالب های تعیین شده.‌
پنل‌ دانش آموزان با بخش های مختلف
دوره های آموزشی
وبلاگ
دستیار مدرس ai writing
داشبورد مدیر سایت
و....

هنوز شرکت طراح وب سایت نتونستم پیدا کنم.
بخش مرتبط با بازاریابی فعال کردم اما هیچگونه وب سایتی نیست که دبیر بتونه بعد از فراخوان‌های من وارد بشه و ثبت نام کنه و دوره‌هاشو بسازه.

من یک مشاوره می‌خوام به نظر شما باید چیکار کنم تا هزینه‌های بالا در ابتدا شامل نشه و بتونیم یک وب سایت عالی و زیبا و مینیمال رو با رابط کاربری بالا و پر از خدمات و امکانات خوب داشته باشیم که برند بشه.
تشکر شده محبت شما


ثبت پرسش جدید
Sina
@Bluecout 3 هفته پیش مطرح شد
-2

سلام.
کار سخت و بسیار بسیار ناراحت کننده از عدم وجود معرفت در دیگران که امکان مشاوره دارند اما مثل کبک می‌مونن. به جد می‌تونم بگم مسیر سختی دارید‌. من ایده‌ای که دارید رو مطالعه کردم و لذت بردم از اینکه با پیگیری و سماجت با وجود شکست‌ها ی گذشته اما دارید یک نفره پیش میرید.
اگر هم کسی توی این راه بهتون مسیری رو پیشنهاد بده ،مطمئن باشید مسیر درستی نیست و یا برای جیب خودش این کارو می‌کنه.
شما باید دقت کنید و ۹۰ درصد قضیه رو در بازاریابی کار ببینید.
من مطمئنم موفق خواهید شد.
از طریق لینکدین می‌تونید تعامل کنید تا یک شرکت به خصوص برای کار مد نظر خودتون انتخاب کنید.
اینو جدی میگم توی انجمن‌ها معرفتی از هیچ شخصی که کوچک‌ترین دانشی داشته باشه تا بتونه مسیری رو صادقانه بهتون بگه، وجود نداره،
دانش من در حوزه بازاریابی هست اگه کمکی از دستم بر میاد در خدمت شما هم هستم .
و از همگی می‌خوام اگه ممکنه راهنمایی کنید ایشون رو تا مسیر اشتباه نرن.


oss_vahid
تخصص : wordpress developer
@ossvahid 3 هفته پیش مطرح شد
2

خب چنین پروژه ای با لاراول هزینه زیادی داره پیشنهادم وردپرس هستش هزینش از لاراول پایین تره با قالب آماده میتونید کارتون رو راه بندازید ولی همونم هزینه طراحی قالب اختصاصی بالایی داره


محمد حسینی
@lu1362 2 هفته پیش آپدیت شد
0

این امکاناتی که فرمودید با هزینه پایین امکان پذیر نیست .علاوه بر طراحی با لاراول ، هزینه سرور هم بسیار بالا ست. بهتره با وردپرس و امکانات کمتر شروع کنید و اصل هزینه رو بزارید روی تبلیغات چون ایده ای که دارید بدون تبلیغات به هیچ جا نمیرسه و هزینه تبلیغاتی شما بسیار بالا خخواهد بود .


توحید
@بلوکات 2 هفته پیش مطرح شد
0

سلام چرا من حدود ۲۰ بار با دامنه متفاوت وردپرس اختصاصی یا قالب آماده همه جورش رو بالا آوردم با بهترین طرح‌ها اما چیزی که مد نظرمه فقط و فقط یک پروژه پرسرعت هستش نه وردپرس


محمد رضا
تخصص : Full Stack Developer
@salar.mohammad2013 2 هفته پیش مطرح شد
3

ببین اگر واقعا 20 بار با دامنه متفاوت پروژه بالا اوردی پس کلا مسیر رو داری اشتباه میری
نمیشه شما یه سایت اموزشی نو پا باشی و 20 بار هم بخایی از صفر شروع کنی بگی این نگرفت یکی دیگه
وقتی کارت خوب باشه و محصول درستی رو ارائه بدی کم کم مشتری ها و دانشجو ها شما رو به هم معرفی میکنن و با جا به جا کردن خودتون مثل این میمونه که یه مغازه ای که مشتری خودشو توی یه محل بدست اورده همش بره یه محل دیگه و از صفر بخواد جذب مشتری کنه
شما هم میخوایی هزینه نکنی هم بهترین چیز رو داشته باشی
اینا کنار هم نمیشه
همونطور که دوستان گفتن اگر مد نظر اشنایی با هزینه کم هست که مدرسین شروع به کار کنن همون وردپرس هست
از یه طرف میگید سایتی نیست که فراخوانی که میزنم دبیر کارشو شروع کنه از یه طرف هم میگید 20 بار دامنه عوض کردید
به نظرم شما جدای از برنامه نویس برای پروژه نیاز به یک مدیر پروژه برای راهنمایی و هندل کردن کل موضوع دارید چون شیوه کارتون اشتباه هست و خودتون دارید کار خودتون رو سخت میکنید با دانش کم در همچین حوزه ای


توحید
@بلوکات 2 هفته پیش مطرح شد
0

ببینید ما تو یه شهری هستیم که امکانات کمی درونش هست به تناسب با تهران.
بنده قالب‌های وردپرس متفاوتی رو روی دامنه‌ها قرار می‌دادم و همشون هم برای آموزش بود.
ولی با وجود اینکه می‌دونم توسعه دهنده و برنامه نویس بایستی روی قالب‌ها کار کنند تا از یه بهینه سازی مناسب برخوردار باشه اما برای رقابت هیچ وقت نتونستم مد نظر خودم رو یافت کنم که یک وب سایت با چهارچوب مناسب باشه.
من می‌خوام از ابتدا رقابت کنم به خاطر همین موضوع نیازمند چهارچوب مناسب هستند به کنار آموزشگاه خودم روی وبسایتم داشته باشم یعنی یه چیز قوی می‌خوام.
اگه شرکت مناسب برای طراحی با پیدا کنم می‌تونم رقم بالاتری هم هزینه کنم.
می‌خوام فرانتش رو خوب کار کنم حالا بخش وبلاگ با وردپرس بود مشکلی نیست


محمد حسینی
@lu1362 2 هفته پیش مطرح شد
1

اگه دلیلتون برای طراحی اختصاصی اینه که با رقبا بتونید رقابت کنید و مثلا از گوگل ورودی بالایی بگیری طبق تجربه خودم میگم که درست نیست و طراحی اختصاصی تو این مورد هیچ کمکی بهتون نمی کنه . اینکه سایت سریع باشه دلیل نمی شه که تو گوگل بالاتر از بقیه بیاد و کاربرها بهش اعتماد کنن. یا اینکه قالب زیبا باشه به تنهایی نمی تونه درآمدتون رو بیشتر کنه .
الان در همه موضوعات رقبا به شدت قوی هستن و تنها با استفاده از سیستم اختصاصی نمیشه باهاشون رقابت کرد. شما یکبار دیگه با وردپرس و با وسواس کمتر شروع کنید و اینبار بجای تمرکز روی جزئیات سایت ، تمرکزتون رو بزارید روی تبلیغات و فعالیت روی شبکه های اجتماعی . مطمئن باشید نتیجه خیلی بهتری میگیرید .
بعد از اینکه کارتون گرفت و درآمد به حد خوبی رسید اون موقع میتونید کوچ کنید به سیستم اختصاصی که اونم بهتون قول میدم در ۹۹ درصد موارد اصلا نیازی به کوچ نیست و همون وردپرس براتون کافیه .
الان رقابت کلا جریانش با سالهای قبل کاملا متقاوته . الان فقط باید بتونید توجه کاربرها و مشتری رو به خودتون جلب کنید و از کانال های مختلف ورودی بگیرید . الان جنگه توجهه . وقتتون و عمرتون رو با آزمون و خطا روی سیستمهای مختلف هدر ندید.


سید آرین سید مومن
تخصص : فول استک وب (‌‌بک اند + فرانت...
@arianseyed 2 هفته پیش مطرح شد
1

درود
من قبلا هم چندین بار گفته بودم بهتون
به نظرم برای بار اول لاروال مناسب نیست
همینطور که آقای @salar.mohammad2013
فرمود

قطعا مشکل از آنالیز پروژه هست
من خودم اصلا تخصصم وردپرس نیست ، لاروال بیشتر کار می کنم
ولی بهتون وردپرس رو پیشنهاد می دم

بیشتر حرف ها هم آقای @salar.mohammad2013


برای ارسال پاسخ لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام