سلام. دوستان حدود یک ماه هست که حساب گیتهابم تعلیق شده و هیچ ایمیلی درمورد دلیل ساسپند شدن حسابم برام ارسال نشده. توی بخش ارتباطات با پشتیبانی، گزینه can't sing in رو میزنم و یکی از گزینه های موجود my account is suspended هست. اون رو انتخاب میکنم. ایمیل رو با کدی که ارسال شده تایید میکنم. مرحله بعد تایید شماره همراه هست. توی لیست کشور ها، ایران هم وجود داره ولی ارور میده که شماره اشتباه هست. با شماره مجازی هم که تلاش میکنم، کد ارسال نمیشه. کسی میتونه کمکی بکنه؟
ممنون.
منم حدود 1سال پیش دقیقاً با همین مشکل مواجه شدم. متأسفانه وقتی حساب گیتهاب تعلیق میشه، معمولاً دلیل واضحی نمیفرستن و برای تأیید شماره تلفن هم، شمارههای ایران رو قبول نمیکنه (با اینکه توی لیست هست). شماره مجازی هم معمولاً جواب نمیده چون گیتهاب اونها رو بلاک کرده.
چیزی که برای بعضیها جواب داده اینه که از طریق لینک مستقیم تماس با پشتیبانی گیتهاب وارد بشی و به جای گزینه "can’t sign in"، از فرم عمومی (Account reinstatement یا Report a suspended account) استفاده کنی. توی متن درخواست هم واضح توضیح بده که نه ایمیلی دریافت کردی و نه امکان تأیید شماره داری. اگه بتونی یه *** معتبر (ip ثابت ترجیحا سمت کانادا یا امریکا)هم استفاده کنی بهتره.
جواب دادن ممکنه چند روز طول بکشه ولی معمولاً در نهایت جواب میدن. برای من حدود 1ماه طول کشید ولی ان بن شد
@MohammadTaher.GH سلام ممنون از این که پاسخ دادید. وارد لینک پشتیبانی گیتهاب که میشم باز هم اصرار داره که لاگین کنم. آدرس لینک فرم عمومی رو پیدا نکردم.
یه پیج جدید بزن و با اون لاگین کن. بعدش یه فیدبک بده
توش ولی حتما بگو که محتوای اکانت بصورت حدودی چی بود در چه زمینه ای و اینجور چیزها
ایمیل متصل به اکانت بن شدت رو بزار و بگو که نتیجه رو از اون طریق بهت اطلاع بدن
@MehdiSalari
آیا مایل به ارسال نوتیفیکیشن و اخبار از طرف راکت هستید ؟