یلدا ادامه داره... ❤️ ۴۰ درصد تخفیف همه دورهها
استفاده از تخفیفهاسلام اخیرا مشکلی پیدا کردم در اتصال به زرین پال
خطای زیر را دارم :
SOAP-ERROR: Parsing WSDL: Couldn't load from 'https://www.zarinpal.com/pg/services/WebGate/wsdl' : failed to load external entity "https://www.zarinpal.com/pg/services/WebGate/wsdl"
کسی از دوستان میدونه جریان چیه ؟
سلام
@smhkhorram
ورژن چند PHP هستید؟
soap روی ورژن فعاله؟
https://stackoverflow.com/questions/21861077/soap-error-parsing-wsdl-couldnt-load-from-but-works-on-wamp
این مطلب رو ببینید
یه سری مثال ها هم برای حلش زده
curl هم میتونید بزنید!
سلام
@smhkhorram
اگر روی هاست هستید از قسمت select php version در سی پنل برید و تیک گزینه soap رو بزنید توی هاستتون
اگر روی سرور هستید باید از فایل php.ini اون رو فعال کنید
سلام اگه با لاراول کار میکنید از پکیج زیر استفاده کنید
سلام @khanzadimahdi
دقیقا از همین پکیج دارم استفاده میکنم.
روی لوکال هم دارم کار میکنم. soap هم فعاله.
ولی باز هم همون خطا رو میده :
SOAP-ERROR: Parsing WSDL: Couldn't load from 'https://ir.zarinpal.com/pg/services/WebGate/wsdl' : failed to load external entity "https://ir.zarinpal.com/pg/services/WebGate/wsdl"
سلام. soap رو با extention_loaded بررسی کنید.
اینکه soap فعال باشه رو composer بررسی میکنه.
بهترین ماژول لاراول اینه که همه درگاه ها رو هم داره:
https://github.com/shetabit/multipay
درگاه هایی مثل
https://zarinpal.com
https://zibal.ir
https://www.pec.ir
https://sepordeh.com
https://idpay.ir
ساپورت میکنه، خودشم اگه تغییراتی دلت خواست میتونی اعمال کنی.
سلام و عرض وقت بخیر.
من از پکیج شتابیت استفاده میکنم . واسه استفاده از زرین پال وقتی متد purchase رو کال میکنم ارور اعتبار سنجی با کد -9 میده. تو مد سندباکسه.
اینم کدم
سلام
تو مد سندباکس نیست، چون ارورتون مربوط به مد normal هست. چک کنید که مد به سندباکس تغییر پیدا کرده باشه حتما.
این مشکل از خود زرین پال هست و به پکیج مربوط نمیشه.
وب سرویس زرین پال در دسترس نیست و قطع هست
این خطا به دلیل عدم برقراری ارتباط با آدرس WSDL (Web Services Description Language) است. یعنی سیستم شما قادر به ارتباط با آدرس وب سرویس زرین پال نیست.
برای رفع این مشکل، میتوانید موارد زیر را بررسی کنید:
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که سیستم شما به اینترنت متصل است.
اطمینان حاصل کنید که آدرس WSDL درست است و فایل موجود است. ممکن است آدرس WSDL اشتباه یا تغییر کرده باشد.
از یک وب سرویسی مانند SoapUI یا Postman استفاده کنید تا آدرس WSDL را بررسی کنید و مطمئن شوید که وب سرویس درست کار میکند.
در صورتی که مشکل همچنان ادامه دارد، با پشتیبانی زرین پال تماس بگیرید و مشکل را به آنها گزارش دهید. احتمالاً آنها مشکل را بررسی و رفع خواهند کرد.
آیا مایل به ارسال نوتیفیکیشن و اخبار از طرف راکت هستید ؟