یلدا ادامه داره... ❤️ ۴۰ درصد تخفیف همه دورهها
استفاده از تخفیفهادرود من در یونیتی و اندروید استدیو اررور زیر را می گذارم
و نمی توانم در یونیتی و در حالت gradle خروجی بگیرم در اندروید استدیو هم گریدل سینک می شود و فقط قسمت آخر آن که resolve…. است سینک نمی شود و دقیقا همان اروری که در یونیتی است و در زیر می گذارم را نشان می دهم آیا این اررور ربطی به sdk دارد چون شخصی با مبلغ بالا می خواهد sdk به من بفروشد آیا مشکل حل میشود یا نه؟ و اصلا به آن ربطی ندارد و به گریدل ربط دارد ؟؟ من خ.ودم نزدیک به ۲۳۰گیگ sdk از طریق اندروید استدیو به همراه متعلقاتش دانلود کرده ام اما هنوز این اررور وجودد دارد
علت اصلی این اررور این است که نمی تواند دو فایل
Could not get resource ‘https://jcenter.bintray.com/com/android/tools/build/gradle/۲.۳.۰/gradle-۲.۳.۰.pom’.
Could not HEAD ‘https://jcenter.bintray.com/com/android/tools/build/gradle/۲.۳.۰/gradle-۲.۳.۰.pom’.
jcenter.bintray.com
را دانلود کند
من چطور این اررور را برطرف کنم هر چه سریعتر کمک کنید سه ماه است درگیرش هستم
stderr[
FAILURE: Build failed with an exception.
* What went wrong:
A problem occurred configuring root project ‘gradleOut’.
> Could not resolve all artifacts for configuration ‘:classpath’.
> Could not resolve com.android.tools.build:gradle:۲.۳.۰.
Required by:
project :
> Could not resolve com.android.tools.build:gradle:۲.۳.۰.
> Could not get resource ‘https://jcenter.bintray.com/com/android/tools/build/gradle/۲.۳.۰/gradle-۲.۳.۰.pom’.
> Could not HEAD ‘https://jcenter.bintray.com/com/android/tools/build/gradle/۲.۳.۰/gradle-۲.۳.۰.pom’.
> jcenter.bintray.com
* Try:
Run with –stacktrace option to get the stack trace. Run with –info or –debug option to get more log output. Run with –scan to get full insights.
* Get more help at https://help.gradle.org
BUILD FAILED in ۳۲s
]
stdout[
Starting a Gradle Daemon (subsequent builds will be faster)
]
exit code: ۱
UnityEditor.Android.Command.WaitForProgramToRun (UnityEditor.Utils.Program p, UnityEditor.Android.WaitingForProcessToExit waitingForProcessToExit, System.String errorMsg)
UnityEditor.Android.Command.Run (System.Diagnostics.ProcessStartInfo psi, UnityEditor.Android.WaitingForProcessToExit waitingForProcessToExit, System.String errorMsg)
UnityEditor.Android.AndroidJavaTools.RunJava (System.String args, System.String workingdir, System.Action۱ progress, System.String error)
UnityEditor.Android.GradleWrapper.Run (System.String workingdir, System.String task, System.Action۱ progress)
Rethrow as GradleInvokationException: Gradle build failed
UnityEditor.Android.GradleWrapper.Run (System.String workingdir, System.String task, System.Action۱ progress)
UnityEditor.Android.PostProcessor.Tasks.BuildGradleProject.Execute (UnityEditor.Android.PostProcessor.PostProcessorContext context)
UnityEditor.Android.PostProcessor.PostProcessRunner.RunAllTasks (UnityEditor.Android.PostProcessor.PostProcessorContext context)
UnityEngine.GUIUtility:ProcessEvent(Int۳۲, IntPtr)
Build completed with a result of 'Failed'
UnityEngine.GUIUtility:ProcessEvent(Int۳۲, IntPtr)
UnityEditor.BuildPlayerWindow+BuildMethodException: ۲ errors
at UnityEditor.BuildPlayerWindow+DefaultBuildMethods.BuildPlayer (BuildPlayerOptions options) [۰x۰۰۲۰e] in C:\buildslave\unity\build\Editor\Mono\BuildPlayerWindowBuildMethods.cs:۱۸۱
at UnityEditor.BuildPlayerWindow.CallBuildMethods (Boolean askForBuildLocation, BuildOptions defaultBuildOptions) [۰x۰۰۰۶۵] in C:\buildslave\unity\build\Editor\Mono\BuildPlayerWindowBuildMethods.cs:۸۸
UnityEngine.GUIUtility:ProcessEvent(Int۳۲, IntPtr)
CommandInvokationFailure: Gradle build failed. C:/Program Files/Java/jdk۱.۸.۰_۱۹۲\bin\java.exe -classpath "F:\files\pc\Video\artoon\program files\UnitySetup۶۴-۲۰۱۷.۴.۱۷f۱\Unity\Editor\Data\PlaybackEngines\AndroidPlayer\Tools\gradle\lib\gradle-launcher-۴.۶.jar" org.gradle.launcher.GradleMain "-Dorg.gradle.jvmargs=-Xmx۴۰۹۶m" "bundleRelease"
stderr[
FAILURE: Build failed with an exception.
Could not resolve all artifacts for configuration ':classpath'. Could not resolve com.android.tools.build:gradle:۲.۳.۰.
Required by: project : > Could not resolve com.android.tools.build:gradle:۲.۳.۰. > Could not get resource 'https://jcenter.bintray.com/com/android/tools/build/gradle/۲.۳.۰/gradle-۲.۳.۰.pom'. > Could not HEAD 'https://jcenter.bintray.com/com/android/tools/build/gradle/۲.۳.۰/gradle-۲.۳.۰.pom'. > jcenter.bintray.com
Try: Run with --stacktrace option to get the stack trace. Run with --info or --debug option to get more log output. Run with --scan to get full insights.
Get more help at https://help.gradle.org
BUILD FAILED in ۳۲s ] stdout[ Starting a Gradle Daemon (subsequent builds will be faster) ] exit code: ۱ UnityEditor.Android.Command.WaitForProgramToRun (UnityEditor.Utils.Program p, UnityEditor.Android.WaitingForProcessToExit waitingForProcessToExit, System.String errorMsg) UnityEditor.Android.Command.Run (System.Diagnostics.ProcessStartInfo psi, UnityEditor.Android.WaitingForProcessToExit waitingForProcessToExit, System.String errorMsg) UnityEditor.Android.AndroidJavaTools.RunJava (System.String args, System.String workingdir, System.Action۱ progress, System.String error) UnityEditor.Android.GradleWrapper.Run (System.String workingdir, System.String task, System.Action۱ progress) Rethrow as GradleInvokationException: Gradle build failed UnityEditor.Android.GradleWrapper.Run (System.String workingdir, System.String task, System.Action۱ progress) UnityEditor.Android.PostProcessor.Tasks.BuildGradleProject.Execute (UnityEditor.Android.PostProcessor.PostProcessorContext context) UnityEditor.Android.PostProcessor.PostProcessRunner.RunAllTasks (UnityEditor.Android.PostProcessor.PostProcessorContext context) UnityEngine.GUIUtility:ProcessEvent(Int۳۲, IntPtr)
Build completed with a result of ‘Failed’ UnityEngine.GUIUtility:ProcessEvent(Int۳۲, IntPtr)
UnityEditor.BuildPlayerWindow+BuildMethodException: ۲ errors at UnityEditor.BuildPlayerW```
سلام
میتونید از سرویس های زیر استفاده کنید
https://shecan.ir
https://begzar.ir
https://github.com/freedomofdevelopers/fod
سلام دوست عزیز
شما باید *** خودتون رو روشن کنید در هنگام اجرا تا فایل های gradle رو بتونه دانلود کنه . ( به دلیل تحریم دسترسی نداریم . )
ضمن اینکه وقتی چندین بار درخواست ناموفق داشته باشید ، یک حالت cache به وجود میاد و در اندروید استودیو گزینه Invalidate cache and restart رو اجرا کنید .
آیا مایل به ارسال نوتیفیکیشن و اخبار از طرف راکت هستید ؟