سلام
سوالم اینه که دیجی کالا یا مثلا بامیلو (اسنپ مارکت) برای وارد کردن مشخصات کالا ها به دیتابیس معمولا از چه روشی استفاده می کنند؟ به نظر نمیرسه با توجه به حجم کار، تعدادی اپراتور استخدام و اطلاعات به صورت دستی و از طریق فرم ورود اطلاعات انجام بدن.
متشکرم
به خاطر حجم بالای اطلاعات اپراتور های زیادی رو استخدام میکنن =))
به علاوه اینکه الان دیجیکالا به فروشنده ها دسترسی وارد کردن اصلات محصولاتشون رو میده و خودش فقط کالاهایی که فروشنده اونهاست رو میده
دو راهکار برای این کار میتونیم داشته باشیم
یکی اینکه بصورت کاملا دستی و توسط نیروی انسانی از طریق فرم طراحی شد ، اطلاعات وارد بشه
دیگری اینکه شما یه برنامه ای بنویسی و با راهکارهای هوش مصنوعی یا حتی بدون اون دیتارو تزریق کنید
که دیجی کالا فعلا دستی داره اینکارو میکنه
سلام
@bijooop
این کار با چندین راهکار قابله انجامه!
یکی اینکه پنل های جداگانه برای هر فروشنده ای در نظر گفته میشه محصولشو وارد میکنه
این محصول توی حالت معلق طور میمونه تا به تایید دیجی در بیاد و نمایش داده بشه
یه حالت دیگه اینه همه محصولات ادد میشن و تایید میشن ، انتشارشون توسط کرون جاب یا چیزیه که در ساعت روز اتفاق میوفته و تایید شده ها منتشر میشن!
خیلی چیزای دیگه هم هست...!
خب دیجی کالا جدیدا داره با فروشگاههای دیگه کار میکنه و دیگه خودش کمتر وارد میشه و اینکار باعث میشه نیروی کمتری هم بخواید بکارگیری کنه که البته نظارت و مدیرتشون کار بسیار سختی هست. و قطعا کالا ها بصورت دستی وارد می شه
آیا مایل به ارسال نوتیفیکیشن و اخبار از طرف راکت هستید ؟