یلدا ادامه داره... ❤️ ۴۰ درصد تخفیف همه دورهها
استفاده از تخفیفهاسلام.
یه سیستم تبلیغاتی داریم داخل سایتمون (فرضا تبلیغات بنری) و خب مشتری میاد تبلیغات میخره و به ازای هر کلیکی که ارسال میکنیم هزینه تبلیغات رو محاسبه میکنیم.
سوالی که هست چطور میشه صلاحیت کلیک رو تشخیص داد؟ طوری که کلیک های جعلی و automated رو بتونیم حساب کنیم و جدا کنیم که بی دلیل هزینه تبلیغات کلیکی از مشتری نگیریم.
سلام.میتونین session یا cookie ست کنین برای هر کلیک و ip کاربر رو داخلشون ذخیره کنین و برای جلوگیری از سو استفاده ربات ها request header رو چک کنین که لبته نتیجه ی صد درصدی نداره
ریکوئست هدر رو چه پارامتر هایی منظورتونه؟
پارامتر هایی مثل user agent که خب به راحتی قابل تغییر هستن
سلام هر کاربری که وارد میشه یه آیپی داره ، شما بیا بگو که اگه کار بر وارد شده رو بنر تبلیغاتی شما کلیک کرد هزینه تبلیغ رو کم کنید و ای پی کاربر رو نیز در دیتا بیس ذخیره کنید تا بار دیگه اگه رو اون بنر کلیک کرد بره تو دیتا بیس ببینه اگه همچین ایپی وجود نداشت بیاد کم کنه اگه داشت که هیچ دیگه کاربر فقط به صفحه مقصد هدایت بشه .
@rezajashnsaz0011 ممنون از پاسخ اما منظورم این نیست که چیکار کنم یه نفر دو بار کلیکش حساب نشه!
منظورم اینه چیکار میتونم بکنم جلوی کلیک های خودکار رو بگیرم. کلیک هایی که با اسکریپت انجام میشن و در واقع Bot هستن
آیا مایل به ارسال نوتیفیکیشن و اخبار از طرف راکت هستید ؟