شهریار طبیبی
11 ساعت پیش توسط شهریار طبیبی مطرح شد
0 پاسخ

مشکل وصل نشدن به درگاه پرداخت

سلام و عرض ادب.
دوستان من یک سایت وردپرسی دارم که از ووکامرس و درگاه پرداخت زرین پال هم برای آن استفاده میکنم.
جدیدا از ملی پیامک سرویس خریداری کردیم برای ورود با شماره موبایل، و افزونه دیجیتس را هم از خوده ملی پیامک دانلود و نصب کردم و تنظیماتش رو انجام دادم اما وقتی افزونه دیجیتس فعال هست در قسمت صورت حساب وقتی روی دکمه پرداخت کلیک میکنیم به جای انتقال به درگاه پرداخت صفحه فقط رفرش میشود. و وقتی افزونه دیجیتس را غیر فعال میکنیم مشکل حل میشود! هم از پشتیبانی زرین پال هم پشتیبانی ملی پیامک پیگیری کردم و کارهایی که گفتند رو انجام دادم که پایین تر براتون توضیحش میدم اما باز هم مشکل حل نشده.
اقداماتی که گفتند اینها بوده:
کاربرانی که در حال استفاده از افزونه هایی مانند ووکامرس هستند نیاز هست دقت کنند
1-بررسی نمایید مرچنت کد را به صورت صحیح قرار داده باشید
2- ارز ووکامرس خود را بر روی تومان و رقم اعشار را بر روی صفر قرار دهید
3- چک نمایید که مبلغی که به درگاه ارسال میکنید بیش از 1100 تومان باشد

یکی از این مغادیر درست وارد نشده باشد

ب 1- مرچنت کد داخل تنظیمات وارد نشده باشد
ب 2- آدرس بازگشت (callbackurl) وارد نشده باشد
ب 3 - توضیحات (description ) وارد نشده باشد و یا از حد مجاز 500 کارکتر بیشتر باشد
پیکربندی ووکامرس/پیشرفته کادر های تکمیل پرداخت و نقطه فرود حساب کاربری هم به صورت پیشفرض ووکامرس میباشد.
لطفا اگر راهکاری بلدید بهم پیشنهاد بدید.
ممنونم.


ثبت پرسش جدید

به همدیگه کمک کنیم

به شهریار طبیبی کمک کنید تا مشکل خودش را حل کند؛ این‌طور می‌توانیم با هم پیشرفت کنیم.

برای ارسال پاسخ لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام