محمد امیر حسن پور
2 هفته پیش توسط محمد امیر حسن پور مطرح شد
0 پاسخ

نحوه ارتباط از ابتدا تا انتها با مشتری یا پشتیبانی وبسایت برای مشتری

سلام وقت بخیر دوستان عزیز
یه سوال دارم در مورد اینکه ، ما چطور می تونیم با مشتری خودمون ارتباط بر قرار کنیم ؟
مثلا ما داخل پروژه ها مون مراحل زیر رو پیروی میکنیم برای دریافت اطلاعات پروژه ، همچنین این اطلاعات بزرگتر و بروز میشن برای بروز نگه داشتن محصول :

  1. جلسه و مستند سازی
  2. طراحی رابط کاربری
  3. توسعه پروژه
  4. اصلاحات مربوط به رابط کاربری و فیچر های پروژه
  5. بارگذاری محصول ، بلاگ ، نمونه کار و ...
  6. ارائه پلن و شروع پشتیبانی

حالا سوالم اینه که چطور می تونم ، بهتر ارتباط بر قرار کنم در این مراحل
مثلا ابتدا به چه صورت اطلاعات رو از مشتری دریافت کنم ، جلو ببرم و این رو بزرگتر کنم ؟
به عنوان مثال الان همه چیز به صورت سنتی از مشتری دریافت میشه ، و در نکس کلود ذخیره سازی میشه همه چیز ، که بقیه بچه های تیم در اختیار داشته باشن همه چیز پروژه رو

حالا میخام این اطلاعات رو به صورت پویا تر از مشتری دریافت کنم و اونا رو ذخیره سازی و بزرگتر بکنم .

خوشحال میشم تجربیات خودتون رو در اختیارم قرار بدین .

خیلی ممنون


ثبت پرسش جدید

به همدیگه کمک کنیم

به محمد امیر حسن پور کمک کنید تا مشکل خودش را حل کند؛ این‌طور می‌توانیم با هم پیشرفت کنیم.

برای ارسال پاسخ لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام