جشنواره عیدانه راکت | عضویت ویژه راکت برای آخرین بار | افزایش قیمت‌ها از سال جدید | و ...

مشاهده اطلاعات بیشتر...
ثانیه
دقیقه
ساعت
روز
چگونه برنده جایزه طراحی وب شویم - برترین جوایز وب برای بهترین طراحان وب
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 4 دقیقه

چگونه برنده جایزه طراحی وب شویم - برترین جوایز وب برای بهترین طراحان وب

اگر شما یک آژانس طراحی وب راه اندازی کرده اید، برنده شدن در جایزه­ای مرتبط با کار شما، راهی مناسب جهت تشویق مشتریان و در نتیجه، دستیابی به مخاطبان بیشتر است. گرچه هیچ تضمینی وجود ندارد، اما دانستن این که جوایز اصلی طراحی وب چه هستند و چگونگی عملکرد آن ها، می­تواند شانس موفقیت شما را بالاتر ببرد. بدین منظور مطالبی مفید درباره تعدادی از بهترین جوایز طراحی وب، از سراسر وب جمع آوری شده و همچنین نکات و راهنمایی های لازم جهت نامزد شدن در دریافت جایزه ارائه گردیده است.

Awwwards.com

Awwwards.com ویترین برخی از بهترین مطالب در اینترنت است که تنها به مبحث طراحی وب تعلق ندارد و از آن فراتر می رود. فرآیند ثبت برای هر طرح به لطف گزینه "Submit Your Site" در سمت راست بالای سایت بسیار آسان است. جایزه، اجازه دسترسی به بیش از 2,000,000 کاربر منحصر به فرد را برای شما فراهم می کند، اما متاسفانه برای ورود ملزم به پرداخت هزینه هستید.

CSS Design Awards

CSS Design Awards جایزه­ی خوب دیگری است که ثبت طرح در آن آسان است (گزینه­ی ثبت در منو­ی سمت راست قرار دارد) با این حال، باز هم شما مجبور به پرداخت هزینه ورودی خواهید بود. در این جا فرصت بسیار خوبی برای شما رقم خورده است، گرچه به لطف جایزه­ی "Website of the Day"، این شانس برای بسیاری از سایت ها وجود دارد. همچنین امکان کسب جوایز 'Website of the Month' و 'Website of the Year' وجود دارد.

The Best Designs

این سایت ویترین برخی از بهترین طرح های موجود بر روی وب است. اگر شما یک طراح هستید، این سایت محیطی عالی برای الهام گرفتن است و تنها با یک اسکرول به سادگی می توانید از پیشنهادات ارائه شده آگاهی یابید، همچنین لازم به ذکر است که ورود و پذیرش طرح نیز در این سایت رایگان است. فرم های جداگانه ای برای طراحان و آژانس ها وجود دارد و به این ترتیب تسهیلات خوبی برای حرفه ای های این رشته فراهم می شود.

Webby Awards

Webby Awards جایزه ای هیجان انگیز است و در واقع مراسم خاص خود را دارد مانند اسکار! چنانچه مایل هستید تا شانس یک درخشش کوچک را تجربه کنید، پس سری به این سایت بزنید. متاسفانه، در حال حاضر ورودی های مربوط به دریافت جوایز سالانه بعدی بسته شده است... [پذیرش برای شرکت در جوایز سالانه در یک بازه زمانی مشخصی صورت میگیرد. به طور مثال پذیرش برای فصل بعدی در سپتامبر 2017 صورت میگیرد.]

CSS Winner

CSS Winner سایت دیگری است که به شما این امکان را می­دهد که به آسانی برندگان پیشین مسابقه را ببینید، همچنین یکی دیگر از سایت هایی است که برای طراحان بسیار الهام بخش است. پذیرش در این سایت هم هزینه بر است اما هزینه چندان قابل توجهی نیست و به نسبت سایرین ارزان تر است و در صورت رد شدن هزینه­ی پرداخت شده، مسترد خواهد شد.

The FWA

FWA دارای جوایزی هیجان انگیز و بخش تنظیمات است. همچنین دارای"site of the day" و " Cutting Edge Award" می باشد. اسلایدر موجود در صفحه اول برخی از انیمیشن های بسیار جذاب را نشان می­ دهد، همچنین برای یافتن فهرست مشاغل نیز می­توانید به این بخش مراجعه کنید. ورود نسبت به برخی از دیگر سایت های جایزه، ارزان تر است و به شما اجازه می دهد تا در معرض مخاطبان بسیار وسیع تر قرار بگیرید.

نکاتی برای برنده شدن

با نگاهی به این قبیل سایت ها، روشن است که اندکی ابتکار عمل و اصالت می­تواند شما را در جایگاه مناسبی قرار داده و شانس شما را بالا ببرد. البته که شما به طراحی ای مطابق تمام نیازهای مدرن نیز نیازمندید (مینیمالیست، ریسپانسیو، HD)، اما سوای از طراحی برای قرار گرفتن در موقعیتی مناسب به چیزی اضافه بر آن نیز نیاز دارید. در حقیقت این بازی اعداد است- هر چه بیشتر شرکت کنید، شانس شما برای برنده شدن افزایش می یابد!

]می توانید با جستجو در اینترنت سایت های مشابه دیگری را هم پیدا کنید و شانس خود را برای برنده شدن در آن ها نیز امتحان کنید و به تجربه خود بیافزایید.[ توجه داشته باشید که برخی از این سایت ها با بر اساس رای عموم مردم درنظر گرفته شده است که ممکن است به طور قابل توجهی بازی را تغییر دهد.

امید است که برنده جایزه بهترین سایت شوید.

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
5 از 1 رای

5 سال پیش
/@eal.persian
eal

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

eal

۵ مقاله اخیر

۵ مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است