جشنواره عیدانه راکت | عضویت ویژه راکت برای آخرین بار | افزایش قیمت‌ها از سال جدید | و ...

مشاهده اطلاعات بیشتر...
ثانیه
دقیقه
ساعت
روز
۹ فریمورک برای مشاهده کردن در سال 2018
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 6 دقیقه

۹ فریمورک برای مشاهده کردن در سال 2018

موفقیت در صنعت توسعه وب به این توانایی شما در یادگیری توانایی ها، رویکردهای و موارد جدید دیگری بستگی دارد. ما در وبسایت راکت همیشه راجع به مسئله فریمورک ها توجه داشته ایم و در مورد آن‌ها آموزش ها و مقالات بسیاری را تولید کرده ایم. و این موضوع نیز دلایل بسیاری دارد.

«فریمورک ها نسبتا موضوع جدیدی برای زبان های برنامه نویسی به حساب می آیند. در آن ها از جدیدترین ایده ها، فلسفه‌ها و رویکردهای جدید کدنویسی استفاده شده است. البته این موضوع همیشه راجع به تمام فریمورک ها صادق نیست اما با این وجود بسیاری از فریمورک ها هستند که که ساختار جدید و مدرنی دارند.»

فریمورک ها به توسعه دهنده کمک می کنند که توسعه دهنده بهتر، سریع‌تر و تمیزتر از هر وقتی کدنویسی‌اش را انجام دهد. اگر به دنبال فریمورک های خوب در سال 2018 می گردید ممکن است این مقاله برای شما جذاب باشد.

1. DJANGO

برای برنامه نویسان پایتون Django  فریمورک بسیار مناسبی است که می توانند آن را امسال یاد بگیرند. چرا؟ به دلیل سرعت بالایی که دارد.

همانطور که وبسایت ها هر روز پیچیده تر می شوند تکنیک های ذخیره زمان و ابزارهای این حوضه می توانند برای تجارت حوضه توسعه وب یک متغیر مؤثر باشند. با کمک گرفتن از فریمورک Django شما یک فریمورک منعطف خواهید داشت که با استفاده از آن می توانید با سرعت و امنیت بالا اپلیکیشن های وب خود را بسازید.

2. KICKSTART

برای افرادی که در حوضه CSS برنامه نویسی می کنند مطمئنم که این فریمورک ها را تا به حال ندیده‌اند و یا با آن کار نکرده اند. این فریمورک درست در رقابت با بوت استرپ کار می کند. Kickstart فریمورک ضعیفی نیست، این فریمورک بسیار کوچک است با این وجود تمام ویژگی های استاندارد را در خود دارد و واقعا برای ساختن صفحات وب مناسب است. جدای از آن مطمئنا شما بسیار خوشحال خواهید شد اگر که بتوانید با یک فریمورک جداگانه فضای خالی‌تان را پر کنید.

3. MATERIAL DESIGN LITE

Material Design Lite یک فریمورک بسیار مناسب است که با استفاده از آن می توانید براساس طراحی متریال گوگل صفحات وب و اپلیکیشن های خود را طراحی کنید. یکی از دلایل بسیار مهم برای یادگیری این فریمورک آن است که این فریمورک مینیمال است و دست شما را در طراحی مینیمالیستی باز می کند.

4. OUTLINE

OUTLINE یک فریمورک سی‌اس‌اس بسیار کم حجم است که برای یک شروع ساده انتخاب بسیار مناسبی است. این فریمورک بسیار ساده و البته واکنشگرا است. برای توسعه دهندگانی که می خواهند در لایه های ابتدای وبسایت یک دستیار داشته باشند اما نمی خواهند تمام کار را یک فریمورک انجام دهد انتخاب بسیار مناسب و خوبی است.

5. RUBY ON RAILS 5

Ruby on Rails یکی از پرطرفدارترین فریمورک های امروزه به حساب می آید. شما می توانید استفاده از این فریمورک را در وبسایت های مطرحی چون Basecamp، Shopify، Airbnb و Square مشاهده کنید. با دیدن چنین وبسایت هایی می توانید به این نتیجه برسید که این فریمورک به چه میزانی مورد اعتماد است و می شود به آن اطمینان کرد.

6. SPACEBASE

SPACEBASE یک فریمورک بسیار ساده CSS مبتنی بر Sass است. درست است که این فریمورک ساده است اما نباید به سادگی از کنار آن گذشت. اگر به چیزی نیاز دارید که لایه بندی وبسایت‌تان را با آن سریع‌تر انجام دهید همچنین آن را واکنشگرا کنید مطمئنا این فریمورک کمک بسیاری به شما خواهد کرد.

تمام المان های داخل این فریمورک به صورت ساده و در یک واحد منطقی ساخته شده اند. جدای از تمام این موارد SPACEBASE مدرن سازی شده و فریمورک بسیار مناسبی برای افرادی است که می خواهند فریمورک‌شان را شخصی سازی کنند. 

7. STRINGBEAN

STRINGBEAN واقعا یک فریمورک خارق العاده است. این فریمورک توانایی خلق سیستم شبکه بندی ۱۲ تایی را دارد اما با آن می توان تا ۲۴ ستون نیز ساخت. این ویژگی بدان معناست که توسعه دهندگان می توانند کنترل بهتر و بیشتری روی صفحه وبسایت داشته باشند. در این فریمورک تمام مواردی که معمولا هر فردی انتظار دارد نیز گنجانده شده است.

8. SYMFONY

برای داشتن آینده بهتر در زمینه توسعه وب نمی توانید استفاده از فریمورک SYMFONY را نادیده بگیرید. هدف اصلی این فریمورک آن است که فرایند ساخت وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌ها را تا جای ممکن برای توسعه دهندگان ساده سازی کنند. پس اگر سریع شدن در بازار توسعه وب برای‌تان اهمیت دارد پیشنهاد می کنم که از این فریمورک استفاده کنید.

SYMFONY به توسعه دهنده اجازه می دهد تا در کوتاهترین زمان ممکن اپلیکیشن مورد نظرش را پیاده سازی کند. دیگر توسعه دهنده مجبور نیست تا به تنهایی تمام استایل ها و تابع ها را بنویسد. این فریمورک به شما اجازه می دهد تا با انعطاف بیشتر روبروی اپلیکیشن های پیچیده تر شوید. 

9. TITON TOOLKIT

Titon Toolkit یک فریمورک بسیار مناسب و ارزشمند است. تمام فریمورک ها از شما انتظار دارند تا برای انجام برخی از کارها یک مسیر تعیین شده را بروید اما TITON TOOLKIT تا حد بسیار زیادی شما را برای این کار آزاد گذاشته و هر طور که دوست دارید می توانید کارهای طراحی را انجام دهید.

هدف کلی این فریمورک تنها آن است که انجام کارهای‌تان را ساده تر کند، پس چرا با فریمورکی که برای نیازهای شما ساخته شده است کار نخواهید کرد؟ در این فریمورک تمام المان ها و استایل ها با ویژگی های استاندارد تعبیه شده اند. پس مطمئنا با استفاده از این فریمورک می توانید توانایی های خودتان را افزایش دهید.

چشم‌تان را از روی این فریمورک ها در سال 2018 برندارید

هرچیزی که جهان در رابطه با فریمورک ها می گوید درست است. آنها بلوک‌های سازنده توسعه وب در وب مدرن هستند. فریمورک ها ابزارهای ضروری و قابل اعتمادی هستند که هر توسعه دهنده ای باید در هر روز کاری از آن ها استفاده شود. 

اگر حاضرید که به دنیای فریمورک ها روی بیاورید پس نگاهی به این ۹ فریمورک در سال 2018 داشته باشید.

منبع

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
در انتظار ثبت رای

/@arastoo
ارسطو عباسی
کارشناس تولید و بهینه‌سازی محتوا

کپی رایتر، یوایکس رایتر، متخصص سئو محتوا و… عناوینی هستن که می‌تونم حرفه‌ام رو باهاشون خلاصه کنم اما جدای از این موارد، کتاب نوشتم، پادکست ضبط کردم، مارکتینگ محتوا انجام دادم و خلاصه تجربیات تا بخوایید در زمینه کلمات کسب کردم.

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

ارسطو عباسی

کارشناس تولید و بهینه‌سازی محتوا

۵ مقاله اخیر

۵ مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است