جشنواره عیدانه راکت | عضویت ویژه راکت برای آخرین بار | افزایش قیمت‌ها از سال جدید | و ...

مشاهده اطلاعات بیشتر...
ثانیه
دقیقه
ساعت
روز
مجموعه 50 آیکون فروشگاهی
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 58 ثانیه

مجموعه 50 آیکون فروشگاهی

آیکون ها نقش یک قانون را در usability (قابلیت استفاده) وبسایت های فروشگاهی بازی میکنند . با یک نگاه ساده میتوانیم متوجه این موضوع شویم که آیکون ها معمولا استفاده میشوند ( به عنوان مثال برای سبد خرید ، روش پرداخت یا آیکون تحویل ) با دیدن این آیکون ها بازدید کننده سریع ، متوجه عمل خاص آن آیکون میشود ، اگرچه ، فقط توصیه میشود که از آیکون های ، معمول برای فروشگاهتان استفاده کنید ، اما این به این معنی نیست که شما باید خلاقیت در کارتان را کنار بگذارید . و بخاطر داشته باشید که در هنگام انتخاب آیکون ها ، آیکون باید با طرح کلی وبسایت شما سازگاری مناسب داشته باشند .

این مجموعه شامل 50 آیکون فروشگاهی میشود که در فرمت SVG و PNG برای استفاده در دسترس شما قرار گرفته که با مراجعه به انتهای این صفحه میتوانید به سادگی این آیکون ها را دانلود کنید . 

دانلود فایل آیکون

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
5 از 1 رای

/@hesammousavi
حسام موسوی
طراح و برنامه نویس

بیشتر از ۱۵ سال هست که در حال برنامه‌نویسی و انجام پروژه های مختلف هستم و ۱۰ سالی هست که آموزش برنامه‌نویسی به علاقمندان حوزه برنامه نویسی میدیم در همه این مدت الان عاشق کدزنی و چالش‌های پروژه‌های مختلفم. به تدریس علاقه خاصی دارم و دوست دارم دانشی که در این راه بدست آوردم را در اختیار دیگران هم قرار بدم. 

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

حسام موسوی

طراح و برنامه نویس

۵ مقاله اخیر

۵ مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است