جشنواره عیدانه راکت | عضویت ویژه راکت برای آخرین بار | افزایش قیمت‌ها از سال جدید | و ...

مشاهده اطلاعات بیشتر...
ثانیه
دقیقه
ساعت
روز
بهبود آیکون پروژها با یک کتابخانه بزرگ
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 1 دقیقه

بهبود آیکون پروژها با یک کتابخانه بزرگ

امروز قصد دارم به شما مجموعه آیکون بسیار بزرگی را معرفی کنم که در آن برای سناریوهای مختلفی، آیکون‌های متفاوتی را ارائه می‌دهد.

آیکون‌ها در دنیای طراحی نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند. جدای از اینکه با استفاده از آن‌ها می‌توانیم به کاربران بگوییم که چکارهایی انجام دهند آن‌ها می‌توانند تصویر به یاد ماندنی از چیزی که وبسایت و محصول شما ارائه می‌دهند را داشته باشند. مطمئن شوید همواره مجموعه آیکونی را انتخاب می‌کنید که برای مناسبات و کاربردهای مختلف سازگار و کاربردی باشد. 

آیکون

Iconscout مجموعه بسیار خوب و حرفه‌ای آیکون‌های مختلف است که بیشتر از ۸۰۰ هزار آیکون را در دسته‌بندی‌های مختلفی ارائه می‌کند. هم اکنون می‌توانید از این کتابخانه در پروژه‌های خود استفاده کنید. این آیکون‌ها در قالب‌های متفاوت، نوع‌های فایلی مختلف و اندازه‌های متفاوت ارائه می‌شود که می‌توانید هر کدام را به صورت جداگانه دانلود کرده و در پروژه تان قرار دهید.

آیکون‌ها در استایل‌های متفاوت عرضه می‌شوند بنابراین می‌توانید از آن‌ها در هر جایی استفاده کنید و آن‌ را با پروژه‌تان ست کنید. آیکون‌های مربوط به این کتابخانه در دو حالت رایگان و پولی ارائه می‌شوند. شما می‌توانید به موارد بسیار خوبی به صورت رایگان دسترسی داشته باشید اما اگر می‌خواهید انتخاب‌های حرفه‌ای تری در دسترس داشته باشید باید اکانت پولی را خریداری کنید. 

برای مشاهده کتابخانه به این لینک مراجعه کنید.

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
در انتظار ثبت رای

/@arastoo
ارسطو عباسی
کارشناس تولید و بهینه‌سازی محتوا

کپی رایتر، یوایکس رایتر، متخصص سئو محتوا و… عناوینی هستن که می‌تونم حرفه‌ام رو باهاشون خلاصه کنم اما جدای از این موارد، کتاب نوشتم، پادکست ضبط کردم، مارکتینگ محتوا انجام دادم و خلاصه تجربیات تا بخوایید در زمینه کلمات کسب کردم.

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

ارسطو عباسی

کارشناس تولید و بهینه‌سازی محتوا

۵ مقاله اخیر

۵ مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است