شماره نخست راکت‌نامه (ماهنامه تخصصی برنامه‌نویسی)
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 1 دقیقه

شماره نخست راکت‌نامه (ماهنامه تخصصی برنامه‌نویسی)

در سال ۱۴۰۳ با تصمیماتی که در تیم راکت گرفته شد، تصمیم گرفتیم تا یکی از حرفه‌ای‌ترین و کاربردی‌ترین ماهنامه‌های حوزه طراحی وبسایت و برنامه‌نویسی را تدوین و منتشر کنیم. اهداف کوتاه‌مدت و بلند‌مدت بسیار زیادی از انجام چنین کاری داریم و البته وقت برای گفتن و شرح تمام این موارد نیست. 

اما هدفی که ما به صورت مسلم روی آن تاکید داریم، ایجاد یک فضای مشارکتی و البته اطلاعاتی برای توسعه‌دهندگان و طراحان وب است. در ماهنامه‌های راکت ما قصد داریم تا مقالات، اخبار، ابزارها و به‌روزرسانی‌های جدید را به صورت ماهانه منتشر کنیم و در اختیار دوستداران راکت و حوزه وب و برنامه‌نویسی قرار دهیم. 

البته این ماهنامه بدون مشارکت و یاری شما مخاطبین عزیز، پیش نخواهد رفت. به همین دلیل در محتویات ماهنامه شما راهکارهای مشارکتی با این ماهنامه را مشاهده خواهید کرد. 

امید است این پروژه در کوتاه‌مدت و بلندمدت به شما و همچنین به ما کمک کند تا آینده‌ای بهتر را توسعه دهیم و همچنین بیشتر از همیشه، به نشر اطلاعات و دانش کمک کنیم.

امروز مفتخریم که اعلام کنیم، شماره نخست از ماهنامه تخصصی برنامه‌نویسی "راکت‌نامه" منتشر شده است و شما از این لحظه می‌توانید به رایگان این ماهنامه را دریافت و مطالعه کنید!

 

جهت دانلود فایل PDF شماره نخست راکت‌نامه، آدرس ایمیل خود را در باکس زیر وارد نمایید.

 

 

 

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
5 از 5 رای

/@roocketir

باور ما اینست که کاربران ایرانی لایق بهترین‌ها هستند، از این رو ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم فیلم‌ها و مقالات آموزشی بروز و کاربردی را در اختیارتان قرار دهیم تا با استفاده از آنها بتوانید جزء بهترین‌ها در صنعت طراحی و برنامه‌نویسی وب شوید. ما ادعا نمی‌کنیم که بهترین هستیم ولی همیشه تمام تلاش خود را می‌کنیم بهترین عملکرد را به شما ارائه دهیم.

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

پشتیبانی راکت