بهترین وبسایت‌ها و ابزارهای ساخت برگه‌های مبتنی بر وب در سال ۲۰۱۸
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 8 دقیقه

بهترین وبسایت‌ها و ابزارهای ساخت برگه‌های مبتنی بر وب در سال ۲۰۱۸

جدای از اینکه شاید شما لیست بخصوصی از ابزارهای مناسب برای ساخت صفحات وب در اختیار داشته باشید، اما در حالتی دیگر، پیدا کردن بهترین این ابزارها و وبسایت‌ها بسیار سخت و زمان‌بر است. راه‌حل‌های نرم افزاری بسیاری وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، اما همگی آن‌ها به تمام نیازهای شما پاسخ نمی‌دهند. همچنین قیمت‌های برخی از این موارد ممکن است بسیار گران باشد. 

ما می‌خواهیم روند پیدا کردن این ابزارها را برای شما بسیار سریع‌تر کنیم تا راحت‌تر بتوانید ابزاری که نیازهای‌تان را برآورد می‌کند را پیدا کنید. بنابراین ما چنین لیستی را درست کردیم که خودمان اعتقاد داریم بهترین ابزارها و سازنده‌های برگه‌ای است که تا به حال در بازار وجود داشته. در این لیست ما روی سه فاکتور تمرکز داریم، قدرت، کارایی و قیمت. 

یک چیزی که ما از آن مطمئنیم این هست که در ادامه از مشاهده این موارد لذت می‌برید.

1. Mobirise Website Builder

بهترین وبسایت‌ها و ابزارهای ساخت برگه‌های مبتنی بر وب

خبرهای بسیار خوبی در رابطه با Mobirise Website Builder وجود دارد. اول اینکه برای استفاده شخصی و هم استفاده تجاری کاملا رایگان است. خواه که بخواهید برای خودتان وبسایت درست کنید، یا برای شرکت و مشتری، هیچ محدودیتی وجود ندارد؛ در این ابزار می‌توانید هرطور که مایل هستید وبسایت‌تان را استایل دهی کنید و در نهایت در هر جایی که می‌خواهید نیز آن را میزبانی نمایید.

خبر خوب دیگر در رابطه با این ابزار این است که همراه با ۸۰۰ نمونه قالب و کامپوننت‌های مختلف عرضه می‌شود،‌ از گالری‌های تصویری واکنشگرا تا پس‌زمینه‌های ویدیویی، اسکرولینگ پارالکس و موارد بسیار دیگری.

مطمئنا موارد بسیار زیاد دیگری نیز وجود دارد. ساختن تمام این صفحات تنها از طریق درگ/درپ انجام می‌شود و شما هیچ نیازی به کدنویسی نخواهید داشت. همچنین خوب است که بدانید در این ابزار به بیش از ۷ هزار آیکون، ۱۰۰ هزار تصویر و ۸۰۰ فونت از مجموعه فونت‌های گوگل دسترسی رایگان دارید. جدای از تمام این‌ها Mobirise برپایه آخرین نسخه از Google AMP و بوت‌استرپ۴ ساخته شده پس می‌توانید انتظار کارایی بالا همراه با نتیجه‌ای مناسب برای موبایل از آن داشته باشید.

هم اکنون می‌توانید این ابزار را برای ویندوز و مک دانلود نمایید.

2. Visual Composer Website Builder

بهترین وبسایت‌ها و ابزارهای ساخت برگه‌های مبتنی بر وب

ابزار Visual Composer Builder نیز توسط شرکت WPBakery طراحی شده است البته باید در نظر داشت که این ابزار همان WPBakery Builder سابق نیست. این دو ابزار پرقدرت سازنده صفحات وب از همدیگر جدا هستند و کاملا با همدیگر متفاوت‌اند. 

این ابزار دارای دو نسخه رایگان و پولی است که می‌توانید هر کدام از این موارد را به دلخواه براساس ویژگی‌هایی که می‌دهد انتخاب کنید. در ابتدای کار پیشنهاد می‌شود که نسخه رایگان آن را دانلود کنید، برای اینکار نیز تنها کاری که لازم است این است که وارد وبسایت شوید و آن را دانلود کنید. مطمئنا استفاده از این ابزار شما را بسیار خشنود می‌کند مخصوصا بدلیل وجود کارایی بالای آن. بعد از آن هر زمانی که دوست داشتید و خواستید می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای به نسخه تجاری مهاجرت کنید. 

برای طراحی در این ابزار تنها به درگ/درپ کردن ماوس نیاز دارید و هیچ کدنویسی لازم نیست، همچنین باید گفت که این ابزار با وردپرس سازگاری دارد و المان‌ها و گزینه‌های بسیار متعددی نیز در آن برای وردپرس وجود دارد، برای مثال می‌شود به ابزارک ها و شورت‌کد‌ها اشاره داشت.

3.Portfoliobox

بهترین وبسایت‌ها و ابزارهای ساخت برگه‌های مبتنی بر وب

اگر شما نیز از محدودیت‌هایی که هرکدام از پوسته‌های نمایش نمونه کار برای‌تان ایجاد می‌کند خسته شده اید پس بهتر است از این به بعد برای ساخت و استایل دهی به صفحات‌تان از ابزار Portfoliobox استفاده کنید. ساخت صفحات وبسایت با استفاده از این ابزار بسیار ساده‌تر از موارد دیگر است. هیچ کدنویسی لازم نیست و پروژه‌تان را می‌توانید تنها در چند ساعت آماده کنید.

برای استفاده ازPortfoliobox گزینه‌های رایگان و حرفه‌ای را در اختیار دارید که براساس نیازتان می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب نمایید. این ابزار عالی همچنین گزینه‌ای برای دانشجویان نیز دارد. این گزینه تمام ویژگی‌های حرفه‌ای ابزار همراه با یک دومین رایگان را در اختیار دانشجویان تنها به ازای ۱۹دلار/سالانه قرار می‌دهد. 

نسخه رایگان این ابزار، می‌تواند ۳۰ تصویر، ۱۰ محصول و ۱۰ برگه را هاست نماید. همچنین می‌توانید برای ۳۰ روز به محصولات و قالب‌های حرفه‌ای دسترسی داشته باشید. نسخه حرفه‌ای نیز می‌تواند ۱۰۰۰ تصویر و بی‌نهایت محصول و برگه را میزبانی کند، یک دامنه شخصی‌سازی شده را به شما بدهد، به سادگی با گوگل ادغام شود و دسترسی به فایل‌های سفارشی CSS/JS را بدهد. 

4. uKit

بهترین وبسایت‌ها و ابزارهای ساخت برگه‌های مبتنی بر وب

Ukit یک ابزار بسیار انعطاف‌پذیر با قابلیت ساخت صفحات واکنشگرا است که برای تجارت‌های کوچک در نظر گرفته شده است. در این ابزار بیشتر از ۲۰۰ قالب در نظر گرفته شده و همراه با پکیج‌هایی ارائه شده است. برای استفاده از آن تنها کافی‌ست که محتوای‌تان را در هر صفحه‌ای تنها به صورت درگ‌/درپ قرار دهید. وقتی طراحی برگه‌تان تمام شد تنها با یک کلیک می‌توانید خروجی را مشاهده کنید.

5. Elementor Page Builder

بهترین وبسایت‌ها و ابزارهای ساخت برگه‌های مبتنی بر وب

Elementor یک سازنده صفحات وب درگ/درپ به صورت بصری است. این ابزار یک پلاگین وردپرسی است و می‌شود با آن هر صفحه و وبسایتی را ایجاد کرد و مهمتر اینکه این ابزار کاملا رایگان است!

به احتمال زیاد Elementor ساده‌ترین راه برای ساخت یک وبسایت وردپرسی قدرتمند است. ویرایشگر بصری آن سریع و قابل درک است و در کنار آن هیچ نیازی به کدنویسی وجود ندارد. ساخت صفحات فرود و ویژگی‌های ویرایش صفحات مبتنی بر موبایل باعث می‌شود که روند طراحی شما ارتقا پیدا کند و کاراتر شود. در این ابزار همچنین به کتابخانه بزرگی از قالب‌های آماده و المان‌های مختلف دسترسی دارید که روند کاری‌تان را سریع‌تر می‌کند.

6. Themify Builder

بهترین وبسایت‌ها و ابزارهای ساخت برگه‌های مبتنی بر وب

Themify Builder ابزاری است که روند طراحی و لایه‌بندی ساده‌تر و بهتری را ارائه می‌کند. این ابزار درگ‌/درپ به شما قسمتی را برای پیش‌نمایش تغییراتی که اعمال کرده‌اید نشان می‌دهد. ویژگی‌های بصری فوق العاده عالی دارد و همچنین واکنشگرا است، پس می‌توانید در دسکتاپ و موبایل به بهترین شیوه از آن استفاده کنید. 

Themify Builder می‌تواند با هر پوسته و تقریبا هر پلاگینی نیز کار کند.

7. Pixpa

بهترین وبسایت‌ها و ابزارهای ساخت برگه‌های مبتنی بر وب

Pixpa یک پلتفرم همه کاره است و با در نظر گرفتن این موضوع که شما را از استفاده سرویس‌های مختلفی دور نگه می‌دارد در نتیجه زمان و هزینه بسیاری را صرفه‌جویی می‌کند. قیمت این ابزار مقرون به صرفه است، پوسته‌هایی که در آن وجود دارد با موبایل سازگاری کامل دارد و همچنین ویژگی‌های خوب دیگری چون یک فروشگاه داخلی و… باعث می‌شود که روند ساخت و طراحی صفحات در سریع‌ترین زمان ممکن به وقوع بپیوندد. عکاسان، هنرمندان و طراحان در هر عرصه و هنری از این ابزار استفاده می‌کنند   و عاشق آن هستند.

می‌توانید این ابزار را به صورت رایگان امتحان کنید.

8. IM Creator

بهترین وبسایت‌ها و ابزارهای ساخت برگه‌های مبتنی بر وب

می‌توانید وبسایت‌تان را همین الان و از طریق یک راه جالب و سرگرم کننده طراحی کنید – این کار را با در نظر گرفتن یک بازی لِگو انجام دهید. رویکرد IM Creator برای ساخت صفحات وب نیز درست به همین شکل است، در این وبسایت قسمت‌های متفاوت آماده‌ای وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و در کنار هم قرار دهید‌شان. ترکیب کنید، آنطوری که دوست دارید شخصی‌سازی نمایید، محتوای‌تان را اضافه کنید و تمام، وبسایت شما آماده است.

همچنین توانایی ایجاد فروشگاه آنلاین نیز در این پکیج وجود دارد. IM Creator حساب کاملا رایگانی برای هنرمندان، ارگان‌های غیردولتی و دانشجویان فراهم می‌سازد. همچنین نسخه سفید آن نیز وجود دارد.

در پایان

معمولا انتخاب از میان لیستی از بهترین محصولات کار عادی نیست و کمی زمان می‌برد بخصوص که مواردی از این لیست کاملا رایگان هستند و مواردی دیگر براساس یکسری شرایط این ویژگی را دارند. 

هرکدام از این ۸ ابزار می‌توانند روز شما را بسازند. هرکدام آن‌ها می‌توانند نیازهای شما را برآورد کنند و به روند کاری شما سرعت ببخشند. اضافه بر آن هرکدام این موارد می‌توانند مشتری شما را راضی و خشنود نگه دارند. این کار را از طریق تحویل دادن وبسایتی عالی و نوآورانه انجام می‌دهند.

منبع

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
در انتظار ثبت رای

5 سال پیش
/@arastoo
ارسطو عباسی
کارشناس تولید و بهینه‌سازی محتوا

کپی رایتر، یوایکس رایتر، متخصص سئو محتوا و… عناوینی هستن که می‌تونم حرفه‌ام رو باهاشون خلاصه کنم اما جدای از این موارد، کتاب نوشتم، پادکست ضبط کردم، مارکتینگ محتوا انجام دادم و خلاصه تجربیات تا بخوایید در زمینه کلمات کسب کردم.

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

ارسطو عباسی

کارشناس تولید و بهینه‌سازی محتوا