مزایای ادغام Yoast SEO و Wincher در وردپرس
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 8 دقیقه

مزایای ادغام Yoast SEO و Wincher در وردپرس

اگر وب سایت خود را در وردپرسwincher مدیریت می‌کنید، مطمئنا محبوب‌ترین پلاگین آن یعنی Yoast SEO را می‌شناسید. این ابزار کمک می‌کند تا سئو برای همه قابل درک و آسان شود.

علاوه بر ده‌ها ویژگی مفید در Yoast SEO، از این پس می‌توانید عملکرد آنلاین وب سایت خود را بر روی مهمترین عبارات کلیدی به دلیل ادغام با Wincher بررسی کنید. Wincher یک ابزار حرفه‌ای در رتبه‌بندی کلمات کلیدی و ساده‌ترین راه‌حل برای به دست آوردن دقیق‌ترین داده‌های سئو است.

اما ارزش این ادغام برای کاربران وردپرس چیست؟ و چگونه می‌توان از ردیابی عملکرد بهینه‌سازی موتور جستجو در داخل پلاگین Yoast SEO بهره‌مند شد؟

در ادامه می‌خواهیم به این سؤالات پاسخ دهیم. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

ادغام Yoast و Wincher

می‌دانیم که Yoast SEO به کاربران وردپرس کمک می‌کند تا از تلاش‌های سئوی داخلی خود اطمینان داشته باشند و وبلاگ‌های خود را برای کسب رتبه بهتر بهینه کنند.

در سال 2020 آن‌ها با Semrush شریک شدند و این ادغام به کاربران Yoast فرصت داد تا کلمه کلیدی متمرکزی را اضافه کنند که می‌خواهند یک صفحه وب خاص یا یک پست خاص توسط آن پیدا شود و در نتایج جستجو رتبه‌بندی گردد. اما اکنون می‌توانید حتی نتایج حاصل از بازاریابی محتوای خود را دنبال کرده و همچنین پیشرفت سئوی خود را با داده‌های دقیق کلمات کلیدی ارائه شده توسط Wincher بررسی کنید.

توجه داشته باشید که این ویژگی رایگان اما محدود است. به طوری که می‌توانید تا 5 کلمه کلیدی را در هر وب سایت بدون هزینه اضافی پیگیری کنید، اما اگر می‌خواهید تا 10 هزار عبارت کلیدی را زیر نظر داشته یا به عملکردهای بیشتری مانند به‌روزرسانی داده‌های درخواستی، بررسی رقبا و API دسترسی داشته باشید، می‌توانید یک نسخه آزمایشی رایگان با ساختن اکانت در wincher.com دریافت کرده و خودتان ابزار را امتحان کنید.

شرط می‌بندم اگر وب سایت خود را در وردپرس مدیریت می‌کنید، قطعا به پلاگین Yoast SEO نیاز خواهید داشت. اما Wincher هنوز آنقدر معروف نیست. بنابراین می‌خواهیم مهم‌ترین اطلاعات راجع به دومین ابزار لازم در صنعت وردپرس را در اختیارتان بگذاریم، پس از ارزشی که می‌توانید به صورت رایگان دریافت کنید مطمئن باشید.

Wincher یک ابزار سئو بوده که توسط یک شرکت سوئدی ایجاد شده است. همانطور که تیم آن‌ها می‌گوید، ساده کردن یک نرم افزار با سئوی پیچیده کار دشواری به نظر می‌آید، اما این هدف اصلی آن‌ها در فرآیند ساخت یک ابزار رتبه‌بندی کلید واژه بوده است. تمرکز Wincher بر روی دقت داده‌هاست که منجر به طراحی ساده و کاربرپسند می‌شود. می‌توان گفت این یکی از پیشروترین ابزارهای رتبه‌بندی کلمات کلیدی در بازار و قطعا ساده‌ترین ابزار سئو است.

موضوع ادغام بر اساس تمایل دو شرکت با ارزش‌های مشابه به منظور سهولت فرایند سئو برای هر کاربر وردپرس است. بنابراین مهم نیست که در سئو حرفه‌ای هستید یا فقط کار خود را با الگوریتم‌های موتور جستجو انجام می‌دهید، در هر صورت می‌توانید وب سایت خود را بهینه کرده و به وسیله ابزارهایی که بر اساس بهترین راهکارهای بهینه‌سازی موتور جستجو ایجاد شده‌اند، یک سایت موفق راه‌اندازی کنید.

Yoast چگونه با Wincher کار می‌کند؟

زمانی که قصد دارید یک پست جدید ایجاد کرده یا محتوای خود را که در وردپرس موجود بوده بهینه کنید، مهم است که از کلمات کلیدی که می‌خواهید برای آن‌ها رتبه‌بندی شوید مطمئن باشید. نیازی به توضیح نیست که انجام تحقیقات صحیح بر روی کلمات کلیدی چقدر اهمیت دارد، اما ردیابی عملکرد کلمات کلیدی خود در طول زمان چندان ضروری نیست.

بنابراین اگر از پلاگین Yoast SEO استفاده می‌کنید، کافی است به تب Track SEO Performance رفته و Wincher Integration را فعال کنید. بعد برای هر پست یا یک URL خاص، می‌توانید یک کلید واژه یا چند عبارت کلیدی اضافه نمایید. سپس در عرض چند ثانیه، عملکرد و نتایج تلاش‌های سئوی خود را برای آن کلمات کلیدی خواهید دید.

بیایید به اسکرین شات زیر نگاهی بیاندازیم تا داده‌هایی که می‌توانیم از Wincher برای بهبود سئوی خود در وردپرس دریافت کنیم را ببینیم:

Toggle on به این معنی است که Wincher موقعیت وب سایت شما را در گوگل برای آن کلمه کلیدی خاص دنبال کرده و داده‌ها را روزانه آپدیت می‌کند. هر زمان که بخواهید می‌توانید تنظیمات را تغییر دهید.

کلمه کلیدی همراه با نماد ستاره، عبارت کلیدی متمرکز برای صفحه وب یا یک پست وبلاگ است. همچنین افزودن عبارات کلیدی بیشتر مفید است، بنابراین می‌توانید تغییرات را در همه کلید واژه‌های مهم مشاهده کنید.

در ستون بعدی می‌توانید موقعیت دقیق صفحه وب خود را برای کلمه کلیدی مورد نظر ببینید. داده‌ها تازه هستند، زیرا Wincher آن‌ها را هر 24 ساعت به‌روز می‌کند. اگر می‌خواهید موقعیت را به صورت دستی رفرش کنید، باید یک حساب کاربری معمولی در Wincher ایجاد نمایید.

علاوه بر این می‌توانید داینامیک بودن موقعیت‌ها را روی نمودار Position در طول زمان بررسی کنید. این ایده خوبی است که تغییرات را رصد کنید تا از عملکرد آن آگاه شوید، همچنین نحوه واکنش موتور جستجو به تلاش‌های سئو را آزمایش کرده و مراحل بعدی را بر اساس داده‌ها برنامه‌ریزی کنید. این ویژگی برای نظارت بر اینکه چگونه به‌روزرسانی الگوریتم‌های گوگل بر وب سایت شما تأثیر می‌گذارد و به سرعت واکنش نشان می‌دهد، مفید خواهد بود.

اگر هم نیاز به دریافت اطلاعات واضح‌تر دارید، می‌توانید روی دکمه View کلیک کنید و به نسخه کامل Wincher بروید. در آنجا می‌توانید به امکانات حرفه‌ای‌تر مانند بررسی رقبا، تحقیق بر روی کلمات کلیدی، ابزار سئو داخلی، API و موارد دیگر دسترسی داشته باشید.

مزایا برای کاربران وردپرس

این ادغام برای یک صاحب کسب و کار که وب سایت خود را در وردپرس مدیریت می‌کند چه فایده‌ای دارد؟ در ادامه 4 مزیت اساسی را بیان می‌کنیم.

1. تحلیل نتیجه بازاریابی محتوا

مهم نیست که در صورت عدم آگاهی از نتیجه، چقدر برای ایجاد محتوای بهینه شده در سئوی وب سایت خود تلاش می‌کنید، واکنش گوگل به نسخه جدید یا موجود شما چگونه است، یک پست وبلاگ خاص چقدر ترافیک می‌آورد و کدام تلاش‌های بازاریابی محتوا نتیجه می‌دهد. بررسی روزانه عملکرد کلمات کلیدی می‌تواند به پاسخ این سؤالات کمک کند و به شما امکان می‌دهد بر اساس داده‌ها تصمیم‌گیری کنید.

2. تمرکز بر کلمات کلیدی مناسب

متأسفانه دنبال کردن کلمات کلیدی اشتباه می‌تواند هزینه اضافی به همراه داشته باشد. شما زمان و منابع زیادی را سرمایه‌گذاری می‌کنید، بنابراین انتخاب استراتژی مناسب ضروری است.

بررسی رتبه می‌تواند به شما کمک کند تا تغییرات را زیر نظر داشته باشید، ببینید کدام استراتژی موفق یا شکست خورده است و در پایان عبارات کلیدی مناسب را برای کار بر روی آن انتخاب کنید. متأسفانه یک مسیر درست برای سئو وجود ندارد، بنابراین انعطاف‌پذیر بودن چیزی است که شما برای رشد کسب و کار خود به آن نیاز دارید.

3. مشاهده پیشرفت سئوی خود در پنل مدیریت وردپرس

این فاکتور مهمی است که در مورد نرم افزارهای مختلف سئو به آن نیاز خواهید داشت. وقتی با یک ابزار جدید کار می‌کنید، بدیهی است که باید زندگی شما را آسان‌تر کند. به همین دلیل فکر می‌کنم نگهداری همه داده‌ها در یک مکان بسیار مفید است.

مدیریت وب سایت خود و ردیابی عملکرد آن به طور مستقیم در داشبورد مدیریت وردپرس می‌تواند به تمرکز بر روی مهمترین چیزها کمک کند.

4. نظارت بر این‌که گوگل چگونه برای وب سایت شما ارزش قائل است

الگوریتم‌های موتورهای جستجو به طور دائم در حال تغییر هستند. به عنوان مثال در سال 2021 گوگل یک به‌روزرسانی اصلی منتشر کرد که بر رتبه‌بندی میلیون‌ها وب سایت تأثیر گذاشت.

در هر حال بدون آگاهی از عملکرد آنلاین خود بر روی گروهی از کلمات کلیدی، صفحات محصول یا پست‌های وبلاگ، تقریبا نسبت به واکنش موتورهای جستجو بی‌اطلاع خواهید بود.

به همین جهت نظارت منظم بر رتبه‌بندی‌هایتان می‌تواند به شما کمک کند تا بفهمید کدام دسته از URL‌ها تحت تأثیر گوگل قرار گرفته‌اند. ارتباط متقابل را پیدا کنید و یک استراتژی جدید برای حفظ روابط خوب با موتورهای جستجو ایجاد نمایید.

همیشه خوب است که ببینیم ابزارهای مورد علاقه ما چگونه در حال توسعه هستند و چه قابلیتی از آنچه ما انتظار داریم ارائه می‌دهند. در نتیجه به نظر من ادغام دو پلاگین Yoast SEO و Wincher Rank Tracker نمونه خوبی از نحوه ارائه خدمات بیشتر به کاربران است.

منبع

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
در انتظار ثبت رای

/@heshmati74
عرفان حشمتی
Full-Stack Web Developer

کارشناس معماری سیستم های کامپیوتری، طراح و توسعه دهنده وب سایت

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید