۸ قالب رایگان برای خبرنامه
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 3 دقیقه

۸ قالب رایگان برای خبرنامه

خبرنامه راهی عالی برای قرار دادن اطلاعات برندتان در میل باکس مخاطبین است. از این رو طراحی زیبا و کاربردی قالب‌های خبرنامه کار بسیار مهمی است که باید انجام دهید. در طراحی این قالب‌ها باید کاری کنید که کاربران جذب بخش خبرنامه شما شوند. خوشبختانه قالب‌های خبرنامه مختلفی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها به صورت رایگان استفاده کنید.

در این مطلب قصد داریم ۸ مورد از بهترین قالب‌های رایگان برای خبرنامه را به شما معرفی کنیم.

۱. Email Monks MailChimp Master Template

 می‌توان گفت که یکی از گزینه‌های سازگار برای تقریبا هر استفاده‌ای، این مورد است. وجود استایل‌های بسیار زیاد آن هم تنها در یک مستند این قابلیت را ایجاد کرده که بتوانید برای استفاده‌های مختلف از این گزینه استفاده کنید. جدای از آن می‌توانید قالب‌ها را براساس برندتان به خوبی شخصی‌سازی بکنید. قالب‌های Mailchimp توسط ۴۰ میلیون کلاینت استفاده می‌شوند و ادغام‌سازی آن‌ها نیز با حساب MailChimp بسیار ساده است.

۲. Pook: Newsletter

Pook: Newsletter یکی از مناسب‌ترین قالب‌هایی است که در وبسایت Litmus قرار داده شده است. برای کاربردهای مختلف در این وبسایت، قالب‌های خبرنامه مطمئن و رایگان بسیاری قرار گرفته که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. اگر کمپین ایمیلی راه‌اندازی می‌کنید حتما ابتدا نگاهی به وبسایت Litmus بیاندازید. این وبسایت به شما اجازه می‌دهد تا ایمیل‌های‌تان را قبل از منتشر شدن به خوبی تست کنید. جامعه خوبی نیز در پشت این وبسایت قرار دارد که به شما در ارائه جواب‌ها و منابع کمک می‌کند.

۳. Mooza

Mooza  یک قالب خبرنامه‌ای رایگان است که توسط تیم Pixel Hint توسعه داده شده است. طراحی‌ها در این قالب واضح هستند و برای اهداف مختلف مناسب است. می‌توانید حتی نسخه PSD هر کدام از موارد را نیز روی Behance دانلود کنید.

۴. Campaign Monitor

Campaign Monitor ابزاری را به شما ارائه می‌دهد که با استفاده از آن در کمتر از ۶۰ ثانیه می‌توانید قالب‌های آنلاین خبرنامه‌ای را ایجاد کنید. تمام قالب های این پلتفرم به صورت کامل تست شده‌اند و با موبایل سازگاری دارند. وقتی که قالب را نیز به خوبی طراحی کردید می‌توانید آن را دانلود کنید و یا آنکه در حساب Campaign Monitor آپلود کنید.

۵. ZURB

ZURB  شامل انتخاب‌های بسیاری برای قالب‌ها است که می‌توانید به صورت رایگان آن‌ها را دانلود کنید. اما همراه با هر کدام از این قالب‌ها فایل‌های HTML و CSS جداگانه‌ای وجود دارد که برای شخصی‌سازی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. همچنین قابلیت‌های شخصی‌سازی پیشرفته‌تری نیز وجود دارد که با مراجعه به مستندات می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

۶. Antwort

در اصل این ابزار برای ایمیل‌های تراکنشی همراه با محتوای داینامیک ایجاد شده است، لایه‌بندی‌های مربوط به Antwort به صورت کامل تست شده است. می‌توانید آن‌ها را پیش از استفاده در یک محیط با داده‌های واقعی مشاهده کنید. می‌توانید از این ابزار در پلتفرم‌ها و صفحات مختلفی با هر اندازه‌ای نیز استفاده کنید.

۷. 99Designs

99Designs به شما سه قالب مختلف برای قسمت خبرنامه وبسایت می‌دهد که می‌توانید براساس ویژگی‌های منحصر به فرد خودتان آن‌ها را ویرایش و شخصی‌سازی کنید. هر کدام از قالب‌ها شامل یک قالب تبلیغاتی و یک قالب برای رویدادهای ایمیلی نیز می‌شود.

۸. Email campaign

یک قالب خبرنامه‌ای واکنشگرا و رایگان که همراه با ویژگی های منحصر به فرد خود از جمله Hero Image، ستون‌های چندگانه با محتوای متفاوت و یک قسمت برای نظرات مشتریان ارائه می‌گردد.

منبع

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
در انتظار ثبت رای

/@arastoo
ارسطو عباسی
کارشناس تولید و بهینه‌سازی محتوا

کپی رایتر، یوایکس رایتر، متخصص سئو محتوا و… عناوینی هستن که می‌تونم حرفه‌ام رو باهاشون خلاصه کنم اما جدای از این موارد، کتاب نوشتم، پادکست ضبط کردم، مارکتینگ محتوا انجام دادم و خلاصه تجربیات تا بخوایید در زمینه کلمات کسب کردم.

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

ارسطو عباسی

کارشناس تولید و بهینه‌سازی محتوا