جشنواره عیدانه راکت | عضویت ویژه راکت برای آخرین بار | افزایش قیمت‌ها از سال جدید | و ...

مشاهده اطلاعات بیشتر...
ثانیه
دقیقه
ساعت
روز
۱۰ نکته‌ی قدرتمند در زمینه‌ی بازاریابی اینستاگرام
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 7 دقیقه

۱۰ نکته‌ی قدرتمند در زمینه‌ی بازاریابی اینستاگرام

امروزه ما در عصری زندگی می‌کنیم که رسانه‌های اجتماعی ( اینستاگرام ،تلگرام،توییتر،فیسبوک و...) بر نحوه‌ی تعامل ما با یکدیگر و محصولات تاثیر می‌گذارند. ازاین رو صاحبان مشاغل و اینفلوئنسرها باید مطمئن شوند که دارای حضور آنلاینی قوی هستند و خودشان را از رقیبان متمایز نگه می‌دارند. شما می‌توانید از چندین رسانه‌ی اجتماعی به منظور پیشرفت در کارها و خدمات خود استفاده کنید، اما یکی از پلتفرم‌های محبوب در این زمینه اینستاگرام است. چیزی که اینستاگرام را از سایر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی متمایز می‌کند، تمرکز او بر محتوایی رسانه محور است.

 با وجود بسیاری از دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، ابزار اصلی در برقراری ارتباط و تعامل با مخاطبان به وسیله‌ی پیام و سایر تعاملات است. گاه این تعاملات می‌تواند برای افراد ناخوشایند باشد. از طرف دیگر اینستاگرام بر روی فیلم‌ها و عکس‌ها تمرکز کامل دارد. این به کاربران اجازه می‌دهد تا تجربیات خود را به اشتراک گذاشته و با روشی بسیار معنادار با جهان اطراف خود ارتباط برقرار کنند.

برای اینکه بتوانید بیشترین استفاده را از پروفایل اینستاگرام خود داشته باشید، باید به طور مداوم برای ایجاد تعاملی منظم با محتوای خود کار کنید. شما می‌توانید با استفاده از روش‌های مختلف، به این اهداف و دستاوردها برسید. یکی از محبوب‌ترین روش‌ها برای افزایش تعامل با اینستاگرام، خرید لایک است و شما می‌توانید با روش‌های گوناگونی این کار را انجام دهید.

خرید لایک در اینستاگرام تنها روش برای افزایش نرخ تعامل نیست. شما می‌توانید علاوه بر خرید لایک، روش‌های طبیعی را برای رسیدن به حداکثر نتیجه پیاده‌سازی کنید. برای بازاریابان آنلاین، اینفلوئنسرها و یا صاحبان مشاغلی که به تازگی وارد میدان شده‌اند، درک نحوه‌ی افزایش مخاطبان با استفاده از اینستاگرام می‌تواند مشکل‌ساز باشد. به همین دلیل شما باید تمام گزینه‌های مختلف در دسترس خود را یاد بگیرید.

ما می‌خواهیم در این مقاله به شما برخی از موثرترین و متداول‌ترین روش‌هایی را که بازاریابان و اینلوئنسرها در اینستاگرام برای تبلیغ صفحات، محصولات و یا خدمات خود استفاده می‌کنند را توضیح دهیم.

چگونه به بازاریابی اینستاگرام نزدیک شوید؟

 

اینستاگرام می‌تواند یک پلتفرم مشکل‌ساز برای اهداف بازاریابی باشد و دلیلش این است که در طی این سال‌ها مقررات و بروزرسانی‌های جدیدی اعمال شده است. در حالی که این مقررات جدید نحوه‌ی دسترسی شما به بازاریابی در پلتفرم را به طور کامل محدود می‌کند، اما هنوز روش‌های موثر و قابل قبولی برای رسیدن به مخاطبان بالقوه وجود دارد. معمولاً هنگام خرید لایک در اینستاگرام، گزینه‌هایی از جمله تعداد فالوور، لایک و کامنت به شما نشان داده می‌شود که شما می‌توانید در آن تعداد مواردی که احتیاج دارید را انتخاب کنید. 

از آنجایی که اینستاگرام قوانین خود را در مورد اسپم سخت‌تر کرده است، شما فقط باید هر ساعت حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ مورد را خریداری کنید. با استفاده از این روش می‌توانید مطمئن شوید که پروفایل شما توسط اینستاگرام حذف نمی‌شود. در واقع وقتی لایک‌های اینستاگرام را خریداری می‌کنید، بدون هیچگونه تلاشی مطالب خود را با سرعت زیادی در دسترس مخاطبان گسترده‌تری قرار می‌دهید. 

این یک روش عالی برای افزایش فالوور و تعامل در کوتاه مدت است. اما اگر می‌خواهید رتبه اینستاگرام خود را در درازمدت بهبود بخشید، باید از روش‌های طبیعی بیشتری برای یافتن مخاطبان مورد نظر خود استفاده کنید.

نکات برتر در بازاریابی اینستاگرام

هیچ چیزی نمی‌تواند با تعامل و ارتباط ارگانیک با فالوورهای شما برابری کند. هنگامی که لایک اینستاگرام خریداری می‌کنید، نمی‌توانید به شکلی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید که ارزش واقعی را برایشان به ارمغان داشته باشد. برای اینکه در استراتژی‌های بازاریابی اینستاگرام خود به موفقیت برسید، باید به جای ارسال کامنت‌های تکراری و کلی، روش‌هایی را پیدا کنید که بتوانید با افراد به شکلی معنادار ارتباط برقرار کنید.

اگر هنوز هم می‌خواهید مزایای این پلتفرم را در تجارت خود حس کنید، بهتر است به ۱۰ نکته‌ی برتر در زمینه‌ی بازاریابی اینستاگرام نگاهی بیاندازید.

۱۰ مورد از قدرتمندترین نکات بازاریابی اینستاگرام

پروفایل خود را به یک اکانت تجاری تغییر دهید

با تغییر پروفایل خود به یک اکانت تجاری، نحوه‌ی دید اینستاگرام به پروفایل شما در الگوریتم تغییر می‌کند. پروفایل‌های تجاری بیشتر اوقات تبلیغ می‌شوند و توجه بیشتری را به خودشان جلب می‌کنند. زیرا اینگونه پروفایل‌ها از سایر پروفایل‌های شخصی متمایز هستند.

از چیزی که اینستاگرام ارائه می‌دهد استفاده کنید

اینستاگرام دارای ویژگی‌ها و امکانات بسیاری است که می‌توانید در زمینه بازاریابی از آن‌ها استفاده کنید. ویژگی‌های به اشتراک‌گذاری و دایرکت دو مورد از آن‌ها می‌باشند.

مخاطب خود را تشویق کنید

پیش نمایش‌ها و اعلامیه‌هایی از محصولات آینده می‌تواند افراد را درگیر پروفایل شما کند. این سبب می‌شود تا آنان برای کسب اطلاعات بیشتر دوباره به پروفایل شما مراجعه کنند.

اسپانسر برخی از اینفلوئنسرها شوید

افرادی که فالوورهای بسیاری دارند را در نظر بگیرید. تحقیق کنید تا ببینید آیا آن‌ها به محصولات یا خدمات شما علاقه دارند یا خیر. از آن‌ها بپرسید آیا حاضر می‌شوند در ازای مبلغی محصول یا خدمات شما را تبلیغ کنند یا خیر.

از استوری‌های اینستاگرام استفاده کنید

استوری‌های اینستاگرام جزو جدیدترین ویژگی‌های اضافه شده به این پلتفرم هستند. افراد زیادی با استوری‌ها ارتباط برقرار می‌کنند و درگیر آن‌ها می‌شوند. بنابراین اگر بتوانید روزانه یک یا دو استوری در اینستاگرام بگذارید، تغییر چشم‌گیری را در تعداد فالوورها و نرخ تعامل خود مشاهده خواهید کرد.

از تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید 

این روش می‌تواند راهی واقعاً عالی برای رسیدن به منبعی گسترده از مشتری باشد، زیرا به شما این امکان را می‌دهد تا افراد خاصی را با منافع مشخص هدف‌گذاری کنید. سعی کنید از بودجه تبلیغاتی خود به شکلی بهینه استفاده کنید.

از هشتگ استفاده کنید

هشتگ بخش مهمی از پلتفرم اینستاگرام است، بنابراین هشتگ‌های منحصر به فرد خود را خلق کنید. دقت داشته باشید که هشتگ‌های شما باید نشان‌دهنده برند شما باشند. اینگونه می‌توانید به مخاطبان گسترده‌تری دست پیدا کنید.

زمان ارسال پست‌های خود را عاقلانه انتخاب کنید

اینستاگرام یک الگوریتم عجیب و غریب دارد. اینستاگرام زمان آنلاین شدن کاربران را بررسی می‌کند و مطابق با آن زمان محتوا را به آن‌ها ارائه می‌دهد. به عنوان مثال شما ساعت ۳ صبح پستی را ارسال می‌کنید، حال اگر همان پست را ساعت ۳ بعد از ظهر ارسال کنید، خواهید دید که نرخ تعامل و تعداد لایک‌هایتان بیشتر خواهد بود زیرا معمولاً مردم ساعت ۳ بعد از ظهر بیشتر از ۳ صبح آنلاین خواهند بود.

تجزیه و تحلیل‌های مناسب را دنبال کنید

اینستاگرام به پروفایل‌های تجاری گزارش و آنالیزهای دقیقی را به عنوان یک ویژگی استاندارد ارائه می‌دهد. این پلتفرم معیارهای مختلفی را ارزیابی می‌کند تا مطمئن شود شما به نتایج واقعی دست پیدا کنید. شما فقط باید به نرخ رشد فالوورهای خود و میزان تعامل، لایک و کامنت‌ها توجه کنید.

به پروفایل خود یک تم اضافه کنید

مردم تمایل دارند با برندهایی تعامل برقرار کنند که آشنا بوده و یکنواخت نباشند. با اطمینان حاصل کردن از اینکه پروفایل شما ظاهر و شخصیتی پایدار دارد، می‌توانید تعاملات خود را به شکلی پایدار افزایش دهید. 

اینستاگرام یک پلتفرم قدرتمند است که به شما این امکان را می‌دهد تا متمایز از هر کس دیگری بازاریابی کنید. از مزایای آن استفاده کنید و لایک اینستاگرام بخرید تا شاهد تعامل دلخواه خود باشید.

منبع

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
در انتظار ثبت رای

/@Pemi.razmi
علیرضا داداشی
دانشجوی مهندسی پزشکی

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

علیرضا داداشی

دانشجوی مهندسی پزشکی

۵ مقاله اخیر

۵ مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است