بیش از ۲۰ مولد جدول و نمودار کاربردی آنلاین
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 6 دقیقه

بیش از ۲۰ مولد جدول و نمودار کاربردی آنلاین

اکثر مردم به مانند من، اعداد و آمار و ارقام خالی را درک نمی‌کنند و جداول و نمودارها، بهترین گزینه مورد استفاده برای افراد این چنینی هستند. این دو نوع ابزار یک راه موثر را برای بصری‌سازی داده‌ها و نمایش رابطه بین موجودیت‌ها ارائه می‌دهند.

ساخت نمودارهای جذاب و پرکاربرد، نیازمند دو چیز است: دانش خوب درباره آمار و ارقام، و یک مولد نمودار خوب. با این که مورد اول می‌تواند در مدرسه آموخته شود، اما برای مورد دوم برخی از بهترین خدمات وب وجود دارند که شما را قادر می‌سازند تا جداول و نمودارهای حرفه‌ای را به صورت آنلاین بسازید. بیایید نگاهی به این لیست داشته باشید.

ابزار مورد علاقه ما...

Livegap Charts

در اینجا یک سرویس ساخت جدول و نمودار را مشاهده می‌کنید که یک پیش‌نمایش زنده از جدول مورد نظر را به محض این که شما داده‌ها را به پنل spreadsheet اضافه کرده، یا از Microsoft Excel آپلود می‌کنید، ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از میان چندین نوع جدول موجود در آن انتخاب کنید: خطی، نواری، رادار یا پیراشکی. این سرویس نیاز به هیچ‌گونه ثبت نام یا دانلود ندارد.

Beam

Beam ساخت جداول زیبا و حرفه‌ای را در اشکال و رنگ‌های مختلف به شما ارائه می‌دهد و می‌تواند به شدت سفارشی‌سازی شود. شما می‌توانید نمودارهای خود را بر روی شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته، یا آن‌ها را در وبسایت خود پیاده‌سازی کنید. بصری سازی‌های داده شما برای موبایل بهینه‌سازی شده‌اند و ساخت آن‌ها کاملا رایگان است.

Google Charts

گوگل در هر زمینه‌ای یک سرویس را ارائه می‌دهند و این شامل بصری‌سازی داده‌ها هم می‌شود. Google Charts رایگان و غنی از امکانات بوده و استفاده از آن هم کاملا آسان است. شما می‌توانید با استفاده از آن نمودارهای تعاملی‌ای را بسازید، هر گزینه‌ای را از یک گالری عظیم انتخاب کنید و داده‌های دینامیکی بسازید که به صورت real-time بروز می‌شوند.

Visme Graph Maker

یک ابزار آنلاین رایگان برای ساخت جداول، نمودارها و اینفوگرافیک‌های جذاب. Visme Graph Maker رایگان است و تعداد زیادی امکانات را ارائه می‌دهد. شما با استفاده از آن می‌توانید جداول پویانمایی شده بسازید، گزارش‌ها را به اینفوگرافیک تبدیل کنید، از میان قالب‌های زیبای آن انتخاب کنید، بصری سازی‌های داده خود را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید یا آن‌ها را برای استفاده آفلاین دانلود کنید.

Raw Graphs

RAW Graphs می‌تواند spreadsheetهای شما را با فقط چند قدم ساده، به نمودارها و جداول شگفت‌انگیزی تبدیل کند. فقط داده‌های خود را در وب‌اپلیکیشن آن paste کنید، یک مدل بصری مناسب را انتخاب کنید و بسازید. شما می‌توانید پیش‌نمایش آن را مشاهده کرده و هر تغییر یا ویرایشی را به بصری‌سازی خود اعمال کنید.

بیشتر...

DIY Chart

DIY Chart یک ابزار آنلاین بر پایه وب، ساده و قدرتمند برای ساخت جداول و نمودارهای تعاملی است. شما می‌توانید از داده‌های استاتیک یا دینامیک در آن استفاده کنید، که این داده‌ها هم می‌توانند با استفاده از هر زبان اسکریپت نویسی‌ای ساخته شوند.

Online Chart Generator

یک ابزار ایجاد جدول و نمودار ساده آنلاین که با توجه به رابط بسیار ساده آن، برای تازه‌کاران مناسب است. شما با استفاده از آن می‌توانید تنها در چند ثانیه نمودارهای سه بعدی شگفت‌انگیزی بسازید.

Chartle.net

مولد نمودار آنلاین Chartle.net پیچیدگی موجود در بصری‌سازی آنلاین را با فراهم کردن سادگی، همه‌جانبی و تعاملی بودن برای کاربران از سر راه بر می‌دارد.

ChartGo

ChartGo کاربران را قادر می‌سازد تا جدول خود را به صورت آنلاین و سریع بسازند. به سادگی آمار و ارقام خود را در ناحیه جدول قرار دهید و بر روی دکمه create chart کلیک کنید.

Create A Graph

در Create A Graph، شما می‌توانید یک جدول به همراه جزئیات را بسازید و در بخش پیش‌نمایش ببینید که جدول مورد نظر چه ظاهری خواهد داشت. سپس شما می‌توانید چیزی که ساختید را چاپ، دانلود یا ایمیل کنید.

JS Charts

JS Charts یک مولد جدول JavaScript است که نیاز به کمی کدنویسی دارد. JS Charts شما را قادر می‌سازد تا به آسانی نمودارها را در قالب‌های مختلفی مانند نمودارهای نواری و... بسازید.

Pie Chart Tool

Pie Chart Tool بر پایه داده‌هایی که برای آن فراهم می‌کنید، نمودارهای دایره‌ای می‌سازد. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که داده‌های خود و نام دسته موجود در این ابزار را در وارد کرده، و یک نمودار زیبا به دست بیاورید.

Piecolor

Pinecolor یک ابزار است که نمودارهای دایره‌ای را به آسانی و با چند رنگ مختلف می‌سازد.

Hohli Charts

Hohli Charts شما را قادر می‌سازد تا جداول را به صورت دینامیک بسازید. نمودارهای مورد نظر می‌توانند در اندازه‌ها و استایل‌های مختلف ساخته شوند.

CHARTPART

یک ابزار مولد جدول که از Google Chart API و یک رابط بسیار کاربر دوستانه برای ساخت بصری سازی‌های جالب استفاده می‌کند.

Chart Maker

در اینجا یک مولد جدول آنلاین را برای Chart Server API مشاهده می‌نمایید. فقط نوع جدول مورد نظر را انتخاب کنید، داده‌ها را پر کنید و بر روی دکمه Preview کلیک کنید.

amCharts Visual Editor

این ویرایشگر شما را قادر می‌سازد تا از amCharts به عنوان یک وب‌سرویس استفاده کنید. این یعنی تنها کاری که باید انجام دهید، پیکربندی نمودار و paste کردن کد HTML به صفحه HTML خود است.

Pie Chart Maker

این ابزار رایگان نمودارهای دایره‌ای شما را به عنوان یک تصویر خروجی می‌دهد که می‌توانید آن را بر روی کامپیوتر خود ذخیره کنید.

ChartGizmo

با داشتن یک حساب کاربری رایگان از ChartGizmo، می‌توانید جداول و نمودارهای خود را برای وبسایت، وبلاگ یا شبکه‌های اجتماعی بسازید.

Onilnecharttool.com

شما با استفاده از Onilecharttool.com می‌توانید نمودارهای خود را به صورت آنلاین و به صورت رایگان، طراحی کرده و به اشتراک بگذارید.

OWTChart Generator

OWTChart Generator یک ابزار آنلاین است که می‌تواند برای ایجاد جداول استفاده شود. در این ابزار یک تصویر GIF از جدول مورد نظر که مشخص کرده‌اید، بر روی صفحه نمایش داده خواهد شد.

Highcharts

Highcharts یک کتابخانه جدول‌سازی نوشته شده در JavaScript خالص است که یک راه آسان برای اضافه کردن جداول تعاملی به وبسایت یا وب‌اپلیکیشن خود را ارائه می‌دهد. در حال حاضر Highcharts از نمودارهای خطی، ستونی، نواری، دایره‌ای و... پشتیبانی می‌کند.

Google Chart Generator

Google Chart Generator می‌تواند نمودارهای پایه را تنها در چند ثانیه و در حالت‌های بصری مختلف بسازد.

منبع

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
در انتظار ثبت رای

/@er79ka

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید