6 صفحه «About» برای الهام گرفتن
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 1 دقیقه

6 صفحه «About» برای الهام گرفتن

صفحه درباره ما یا About همواره یکی از صفحات بسیار مهم برای تجارت‌ها و صفحات نمونه کار مختلف است. در این پست قصد داریم شما را با ۶ صفحه درباره ما عالی آشنا کنم که می‌توانید از آن‌ها الهام بگیرید.

1. Anton & Irene

Anton & Irene

Anton & Irene یک آژانس طراحی واقع در منهتن است. در این طراحی از افکت پارالکس استفاده شده و رنگ‌دهی بسیار زیبایی انجام شده است. در این صفحه همچنین جزئیات شخصی، کارهای طراحی و... نیز قرار دارد. 

2. ToyFight

ToyFight

آژانس ToyFight وبسایتی با ظاهر بسیار عالی دارد که در آن از اسکرول پارالکس استفاده شده است. در صفحه درباره ما آن‌ها اطلاعات بسیار خوبی قرار گرفته شده که ظاهر مناسبی نیز دارد. این مورد نمونه بسیار عالی از ترکیب جذابیت و اطلاعات با همدیگر است.

3. Couro Azul

مورد سوم این لیست تا حد زیادی منحصر به فرد است. لایه‌بندی‌ بسیار زیبایی در صفحه درباره ما قرار گرفته که با انیمیشن‌های نامحسوس آرایش شده است. 

4. Pierre Caron

Pierre Caron

نویسنده فرانسوی در صفحه درباره ما خود اطلاعات و تصاویر بسیار زیبایی را قرار داده که همه چیز از لایه‌بدی درستی بهره می‌گیرد.

5. Blake Saurez

صفحه درباره ما پنجم با داشتن المان‌های منحصر به فرد شخصیت واقعی را به صفحه خود اضافه کرده است.

6. Cornett

Cornett

در این صفحه درباره می‌توانید گزینه‌هایی با میزان منحصر به فردی بیشتری را مشاهده کنید. در این طرح شما می‌توانید نمونه کارهای مربوط به افراد مختل در دسته‌بندی‌های متفاوت را مشاهده کنید.

منبع

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
در انتظار ثبت رای

/@arastoo
ارسطو عباسی
کارشناس تولید و بهینه‌سازی محتوا

کپی رایتر، یوایکس رایتر، متخصص سئو محتوا و… عناوینی هستن که می‌تونم حرفه‌ام رو باهاشون خلاصه کنم اما جدای از این موارد، کتاب نوشتم، پادکست ضبط کردم، مارکتینگ محتوا انجام دادم و خلاصه تجربیات تا بخوایید در زمینه کلمات کسب کردم.

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

ارسطو عباسی

کارشناس تولید و بهینه‌سازی محتوا