5 هدر زیبا بوت استرپ
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 2 دقیقه

5 هدر زیبا بوت استرپ

در این پست ما یک مجموعه 5 تایی قالب برای هدر و منو ناوباری برای شما قرار دادیم . این قالب ها با استفاده از بوت استرپ 3 طراحی شده اند . که میتوانید به عنوان یک تمرین برای یادگیری بوت استرپ 3 در نظر بگیرید . این قالب ها آماده استفاده هستند و به سادگی میتوانید در طراحی های خود از آنها استفاده کنید .

دانلود فایل ها

هدر ها

برای ذخیره کردن زمان ، ما 5 طراحی مختلف آماده سازی کردیم . این کار به شما انتخاب های متفاوتی رو میده . همه ای اونها ساده ، رسپانسیو و کارای عالی روی تلفن های همراه دارند . 

Blue Header

از این هدرها میتوانید بصورت مستقیم در بخشی از طراحی خود استفاده کنید . یا اگر تجربه کار با بوت استرپ را دارید میتوانید آنها را شخصی سازی کنید . برای این قالب ها ما از فونت های سرویس Google Fonts ، آیکون های سرویس Glyphicons و تصاویر وبسایت Pexels.com استفاده کرده ایم . 

Header Nightsky

نحوه ای استفاده 

از این تمپلت ها میتواند در هر طرحی استفاده کنید اگر قدم های زیر را به درستی رعایت کنید : 

1. بعد از دانلود فایل ها تمام فایل ها را extract کنید . 
2. فایل .html را باز کنید و کد های داخل آن را کپی و در پروژه خود قرار دهید .
3. کدهای css را در پروژه خود کپی کنید . این فایل ها در آدرس /assets/css/ قرار دارند .

استفاده رایگان برای پروژه های تجاری

شما کاملا آزاد هستید تا از این قالب ها در وبسایت های تجاری استفاده کنید به دلیل اینکه این طرح ها کاملا رایگان هستند و طراح اجازه این را داده که هم در پروژه های شخصی هم تجاری از این طرح ها استفاده بشه . امیدوارم از این طرح ها لذت ببرید . 

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
5 از 3 رای

/@hesammousavi
حسام موسوی
طراح و برنامه نویس

بیشتر از ۱۵ سال هست که در حال برنامه‌نویسی و انجام پروژه های مختلف هستم و ۱۰ سالی هست که آموزش برنامه‌نویسی به علاقمندان حوزه برنامه نویسی میدیم در همه این مدت الان عاشق کدزنی و چالش‌های پروژه‌های مختلفم. به تدریس علاقه خاصی دارم و دوست دارم دانشی که در این راه بدست آوردم را در اختیار دیگران هم قرار بدم. 

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

حسام موسوی

طراح و برنامه نویس