6 تم VS Code برتر برای استفاده در سال 2019
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 3 دقیقه

6 تم VS Code برتر برای استفاده در سال 2019

سفارشی‌سازی Visual Studio Code، مثلا با اضافه کردن تم‌های زیبا، به شدت ساده است. تم‌ها می‌توانند شخصی‌سازی زیادی به ویرایشگر شما داده، و کار با آن را بسیار جالب‌تر کنند. بیایید نگاهی به برخی از عالی‌ترین تم‌ها در سال ۲۰۱۹ داشته باشیم.

اگر دوست دارید کار با این ویرایشگر کد شگفت‌انگیز، یعنی Visual Studio Code را یاد بگیرید، می‌توانید دوره مربوطه که بر روی راکت موجود می‌باشد را بگذرانید.

جدول محتوا:

  • نصب تم‌ها
  • Night Owl
  • Winter is Coming
  • Shades of Purple
  • Rainglow
  • Noctis
  • Monokai.Pro
  • آیا تم دیگری سراغ دارید؟

نصب تم‌ها

اگر در VS Code تازه‌کار هستید، می‌توانید تم‌ها را از طریق پنل افزونه‌ها در VS Code نصب کنید. شما می‌توانید پنل افزونه‌ها را باز کرد، و یک عبارت برای جستجو را تایپ کنید. اگر تمی را پیدا کردید که آن را دوست دارید، می‌توانید بر روی دکمه نصب (Install) کلیک کنید. پس از نصب باید یک بار ویرایشگر خود را مجددا بارگذاری کنید، اما به جز این کار، کار دیگری نیاز نیست.

پس از نصب تم خود و راه‌اندازی مجدد، می‌توانید با رفتن به آیکون چرخ دنده در پایین سمت چپ، و انتخاب کردن Color Theme آن را فعال کنید. (شما همچنین می‌توانید از طریق Command Palette و با استفاده از کلیدهای cmd + shift + p به آن دسترسی داشته باشید)

سپس، تم خود را انتخاب کنید.

به عنوان یک نمونه، من اسکرین‌شاتی از یک قطعه کد مشابه را برای هم تم قرار خواهم داد، تا مقایسه آن‌ها ساده‌تر باشد.

Night Owl

این تم توسط Sarah Drasner ساخته شده است، که در جامعه CSS مقام بسیار بالایی دارد. این افزونه برای آن دسته از ماها که به مانند جغدها هستیم و تا دیر وقت بر روی پروژه‌های خود کار می‌کنیم، عالی است. Sarah قطعا یک چشم قوی برای طراحی دارد و Night Owl آن را اثبات می‌کند.

Winter is Coming

حال که بحث Sarah Drasner در میان است، او همکار John Papa می‌باشد که به این تم فصلی، یعنی Winter is Coming رسیده است. از نظر فنی، این تم در اواخر ۲۰۱۷ منتشر شد، اما در سال ۲۰۱۸ به معروفیت رسید. حال که هنوز در فصل زمستان هستیم، به نظر من این یک تم بسیار جالب است.

همچنین یک نسخه روشن از آن هم وجود دارد:

Shades of Purple

Rainglow

اگر به دنبال یک تم به همراه چند تم درونی دیگر می‌گردید، Rainglow هزاران مورد از آن‌ها را برای شما دارد. این تم برای این که چندین ترکیب‌بندی رنگ مختلف را بررسی کنید و ببینید که کدام مورد را بیشتر دوست دارید، عالی است. این تم هم از نظر فنی در سال ۲۰۱۷ منتشر شد، اما هنوز هم خوب است.

شما می‌توانید کد را در پس‌زمینه مشاهده کنید، اما به انتخابات موجود دیگر هم توجه کنید.

Noctis

Noctis هم یک تم دیگر با چندین گزینه مختلف است. گزینه‌های آن به تعداد گزینه‌های Rainglow نمی‌رسد، اما همچنان چند مورد خوب را به همراه دارد که می‌توانید به آن‌ها نگاهی داشته باشید. این تم به خصوص هم موفقیت عظیمی در کمتر از یک سال داشت. قطعا ارزش بررسی را دارد.

و یک نسخه روشن...

Monokai.Pro

Monokai با این تم Pro به صحنه‌ها باز می‌گردد.

لینک صفحه اصلی: https://www.monokai.pro/

این تم هم طرح‌های رنگ متنوعی را به همراه دارد،‌ تا بتوانید از میان آن‌ها انتخاب کنید. حواستان باشد که یک بخش خریدنی برای این تم وجود دارد.

آیا تم دیگری سراغ دارید؟

تم‌های خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

منبع

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
در انتظار ثبت رای

/@er79ka

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

عرفان کاکایی

مقالات برگزیده

مقالات برگزیده را از این قسمت میتوانید ببینید

مشاهده همه مقالات