5 پروژه برای مسلط شدن بر توسعه Frontend
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 3 دقیقه

5 پروژه برای مسلط شدن بر توسعه Frontend

مطمئناً شما سفر خود را برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده Frontend شروع کرده‌اید و می‌خواهید با یادگیری اصول پایه‌ای یک پروژه را توسعه دهید. ساخت پروژه‌های شخصی بهترین روش برای یادگیری هر مهارت است. این مقاله را برای کسانی می‌نویسم که به دنبال ارتقا بخشیدن مهارت‌ها و یا گرفتن ایده‌های کاری جدید هستند. در اینجا ۵ پروژه مختلف بیان شده که قطعاً به شما در مسلط شدن بر توسعه Frontend کمک خواهد کرد:

1. اپلیکیشن پیام‌رسان

یک برنامه پیام‌رسان، پیام‌ها را فوراً و بدون نیاز به رفرش کردن صفحه نشان می‌دهد. این پروژه بسیار مفید است و می‌توانید آن را در نمونه‌کارهای خود لحاظ کنید. چنین پروژه‌هایی به کارفرما نشان می‌دهد که شما تجربه‌ی کار کردن با داده‌های real-time و احزار هویت را دارید.

2. فروشگاه‌های تجارت الکترونیک

فروشگاه‌های تجارت الکترونیک به کاربران امکان خرید و فروش کالاها یا خدمات را از طریق اینترنت می‌دهند. این فروشگاه‌ها برای انجام تراکنش‌ها از انتقال داده‌ها و پول کمک می‌گیرند. این پروژه شامل احراز هویت، سفارشات قبلی، سبد خرید و غیره است. تمام این مسائل در کنار هم یک پروژه پیچیده را می‌سازد که به دیگران نشان می‌دهد توانایی حل مشکلات دشوار را دارید.

3. اپلیکیشن هواشناسی

اپلیکیشن‌های هواشناسی جزئیات پیش‌بینی شده مربوط به آب و هوای امروز و روزهای آینده را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. احتمالاً این مورد ساده‌ترین پروژه موجود در لیست ماست. فقط باید از یک API شخص ثالث مثل Open Weather Map یا Weather API استفاده کنید. این مسئله به دیگران نشان می‌دهد که توانایی کار کردن با APIهای خارجی را دارید.

4. اپلیکیشن کراس پلتفرم

اپلیکیشن‌های کراس پلتفرم به برنامه‌هایی گفته می‌شود که از یک دیتابیس برای اجرا شدن در چندین سیستم عامل استفاده می‌کنند. امروزه تسلط داشتن در زمینه کراس پلتفرم بسیار اهمیت دارد زیرا شرکت‌های زیادی به دنبال کاهش هزینه‌های مربوط به توسعه اپلیکیشن هستند. مطمئناً ساخت یک برنامه و استفاده از آن در چندین پلتفرم، بهترین راه برای دستیابی به این هدف است.

5. نمونه‌کارهای شخصی

قطعا برای نشان دادن پروژه‌هایی که بیان شد به یک مکان نیاز خواهید داشت. نمونه‌کارهای شخصی همان مکانی است که می‌توانید تجربیات، دستاوردها و هرگونه اطلاعاتی را در آن فهرست کنید. اگر به ساخت یک برند شخصی فکر می‌کنید، باید وبسایتی داشته باشید که برند را به دیگران تبلیغ کند. شما در این فضا می‌توانید توانایی‌های خود را به دیگران نشان دهید. آن را مطابق با سلیقه خود طراحی کنید.

منبع

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
4.75 از 4 رای

/@Pemi.razmi
علیرضا داداشی
دانشجوی مهندسی پزشکی

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

علیرضا داداشی

دانشجوی مهندسی پزشکی